Konuk Yazar Köşesi || Gizem'in Saksısı


Merhaba sevgili Makyaja Yeni Başlayan Kız izleyicileri :)
Ben Gizemin Saksısı blogu sahibi Gizem. Sevgili Ezgi konuk yazar çağrısını yaptığında mail attım, çok tatlı bir dönüş yaptı ve bana sizlerle buluşma fırsatı verdi :) 
Ben de bu yazı için severek kullandığım, Balm'ın Instain serisinden Swiss Dot allığı seçtim..


Allık Balm'ın klasik karton ambalajında, içinde bir aynası var. 
Bazı bloglarda 5.5 gramlık allıklar gördüm ancak bendeki 6.5 gramlık bi allık. Nasıl oluyor bilmiyorum cidden :\


 Swiss Dot'un rengini Balm "peach" diye tanımlamış, turuncu- şeftali bi renge sahip. 
Oldukça pigmentli bi allık, elini çok hafif tutmak gerekiyor bu allıgı kullanırken, yoksa tupturuncu yanaklarla gezmek zorunda kalırız :) 
Fırçaya az az dokundurup, fazlasını atıp uyguluyorum, o kadar dikkatli davranmama rağmen hep biraz fazla geliyor bana, bir de zor dağıtıyorum, böyle oldugunda pamukla fazlasını alıp, minik minik boşlukları dolduruyorum, n'apayım :)
Kalıcılıkları çok iyi, makyaj tazelemeyi sevmeyen biri olarak, çok beğeniyorum bu allığı :) 
Yapısı oldukça mat, hiç ışıltı yok içinde. 
Sevmediğim yönleri ise, yukarıda dediğim gibi dağıtması biraz zor ve aşırı tozutuyor, fırçaya alırken ya da fazlasını atarken her yer batıyor :\ 


Allıkları far olarak kullanmayı seviyorum ben, yaz aylarında bu allığı kullandıkça far niyetine de uygulayacağım sanırım :) çok tatlı bence..


Gratis'in her zaman değişen fiyat politikasıyla beraber şu anda kaç lira bilmiyorum ama 30 lira civarındadır. Önümüzde Anneler Günü indirimi var, kaçırmayın :)
 Swiss Dot size çok turuncu gelirse, serinin diğer allıklarına bir göz atın derim..

Ezgicim, blogunda bana da yer verip izleyicilerinle buluşturduğun için çok teşekkür ederim :)

Sevgilerimle
<3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gizem'ciğime çok teşekkür ederim, bloğuna bakmayı unutmayın lütfen :)

Share this:

CONVERSATION

8 yorum:

  1. S.D hiç görmedim yahuu nasıl oldu bu iş :) Rengi çok güzel far ve hatta ruj olarak bile kullanılır bence de :))

    YanıtlaSil
  2. maalesef bütün balm ürünlerine çok zam gelmiş indirimsiz fiyatı allıkların 40 lira civarına gelmiş ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doların çıkmasından dolayı şahsen bekliyordum ama diğer ülkelerde high-end olan bir marka ilk defa bizde çok uyguna satılıyordu. Çokta şaşırtıcı gelmedi...:/

      Sil
  3. Güzel bir renk :) yakışmış da :) Hele ki gözlerinde harika görünüyor. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. The Balm ambalajlarına bayılıyorum*.*

    YanıtlaSil