Ben Nye || Makyaj Temizleme Mendili

Merhabalar,

Bugün değişik bir ürün anlatacağım için çok mutluyum :) Geçtiğimiz Cumartesi günü Esra'nın etkinliğinde sponsor olan Ben Nye markasının makyaj temizleme mendillerini anlatacağım.


Bundan 2 ay önce toplantı için bir otele gitmiştim, normal şartlarda tatillerde ve ya her hangi bir durumda otelleri pek sevmediğimden biraz geri kalmış olabilirim o yüzden anca 2 ay öncesinde gördüğüm bir şeyi anlatacağım :) Toplantı masasında ıslak mendil vardı, aynen bu şekilde kaplarda duruyordu, açmak için resmen tüm gücümü kullanmış, uzun uğraşlar sonucunda başarılı olmuştum :) O yüzden açmakta bu sefer zorlanmadım. Cumartesi etkinlik sonrası eve dönünce makyajımı hemen verilen ürünlerden biriyle çıkarmalıyım diye düşündüm ve elim ilk bu ürüne gitti, üst tarafında Ben Nye yazan yere bastırdığınızda ortadaki yuvarlak alan kırılıyor, içerisinde bulunan su, ortada ki mendile geçiyor ve mendil kısa bir sürede tamam ıslanmış ve makyajı çıkartmaya hazır hale geliyor :)

Ben Nye markasını hep denemek istiyordum, bu da güzel bir fırsat oldu. 5 tanesini de kullandım ve fikrim oluştu. Bir kere kokusu çok güzel, onu söylemeden geçmek istemiyorum. Onun dışında maalesef o beklediğim ve istediğim randımanı alamadım. Makyajı tam olarak çıkarmıyor, özellikle de göz makyajlarını. Ten makyajı için 2 tanesi belki yeterli olacaktır ama göz için maalesef. Ancak benim hala Ben Nye'ın profesyonel kapatıcılarında gözüm var :) Muhtemelen alacağım da bir süre sonra :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. bir ara ben de kurcalayayım bu paketi açmayı bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe ilk denemende umarım başarılı olursun Elif'cim :)

      Sil
    2. senden tüyoları aldım ya başarabilirim
      inanıyorum, inanırsak olur bence :)))

      Sil
    3. Yorumunu bekliyorum bebişim :)

      Sil
  2. Bende daha kullanmadım ama iyi sonuç vermiyor diyorsun hmm ben ıslak mendil olarak uni baby kullanıyorum onu tavsiye ederim tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlar da güzel, özellikle Fresh'n Soft'unkine de bayılıyorum ben.. Belki sen seversin canım :)

      Sil