#kiriksemsiye Blogger Buluşması

Merhabalar,

Biz Cumartesi günü #24özelkadın Esra'nın sayesinde Yeniköy Secret Garden İstanbul'da buluştuk :) Bu yazı o gün hakkında olacak, sponsorlar yazısı yarın gelecek :)


Esra'nın blog adına uygun olarak ilk bu fotoğrafın çıkmasını istedim :) 



Esra'cım özellikle kahvaltı tarzı olsun istemiş, şahsen o kadar güzel geldi ki :) Benim kadar yemek yemeyi seven bir insan başka ne için bu kadar mutlu olabilir sorarım size :))


Yeni yeni bir sürü kişi tanıdığım için çok mutluyum gerçekten, tam yanımda oturan Hayat Reçel'im enerji kaynağım oldu tüm gün boyunca :) Yasemin'cimle zaten tanışıyorduk, iyice kaynaştık :)


Daha önce katılmış olduğum bir başka etkinlikte de bizi yalnız bırakmayan Nevra'cımı görünce çok sevindim :) Hediyeleriyle bizleri çok mutlu etti :)


Ben de sahiplenmiş gibi olmuşum bize hediyelerini ama olsun:p


HIPP yetkilileri bizlere ürünleri hakkında bilgi verirken ..:)


Aslında tüm arkadaşlarımı böyle gruplar halinde çekmiştim ama o fotoğraflar nereye gitti, pek bilmiyorum :) Çiğdem'cim Görkem'i de getirseydi benden daha mutlusu olamazdı o gün :/


İlk girişte bizi bekleyen hediye yığını, bir bu kadarı da sandalye de bizleri bekliyordu ve ben bu sefer hazırlıksız yakalandım, yanıma ekstra taşımak için hiç bir şey almadım:/


Haha! Hep yapmak istediğim bir şeydi böyle çerçevede poz vermek, işte bu da Elif'çiğimle en güzel pozumuz olabilir :)


Veeeeeee bizlere bu güzel günü hazırlayan ve çok yorulduğuna emin olduğum Esra :) Her şey için teşekkür ederim :)


Burçin ile beraber gittik etkinliğe, yol boyu konuştuk, Gamze ile de daha önce bir etkinlikte karşılaştık ancak konuşma fırsatımız pek olmadı, bu sefer özellikle görüştüğüm için çok mutlu olduğum bir başka güzellik Gamze, keşke yine daha fazla konuşma fırsatımız olsaydı :/ Ve ikiz annesi olduğuna görünce inanamadığım Şebnem... Dönüş yolunda da Burçin ve Şebnem ile beraberdik, güzel bir gidiş-geliş oldu benim adıma :)


Ve tabii eğlenmeyi de ihmal etmedik :)


Burada neden boynum büyük diye sorabilirsiniz ama koskoca kadraja girmediğimi(!) düşünüyordum, hayır yani normal dursam çıkmayacağımı sandım :)


Amway tek tek ismimize özel paket ve mektup hazırlamıştı, Didem Hanım'ın elinden hediyemi alırken nasıl da ağzım kulaklarımda :)


Ve içinden çıkanları karıştırırken :)



Nevra'cığımın elinden hediyelerimi alırken :))


Hediyelerimizi nasıl taşıyacağımı kös kös düşünüyorum burada, 2 gün geçti, hala omuzlarım ve kollarım ağrıyor:( 


Şemsiyemizle selfie'miz de mi olmasın:p


Bir başka sponsorumuz Parti Paketi'nin bizler için hazırladığı hediye paketinden çıkan maskelerimiz, bir de peruklu olanı var, onu da Facebook sayfalarından görebilirsiniz.

Esra'ya bir kez daha çok teşekkür ediyorum, ben kendi adıma uzun zamandan beri ilk defa bu kadar eğlendiğimi ve kafamı dağıttığımı düşünüyorum. Çok teşekkürler kuzum!

Tekrar görüştüğüm ve yeni tanıştığım 23 özel kadın, sizleri iyi ki tanımışım diyorum!

** Katılan arkadaşlarımın blog isimlerini yazmadığımı farkettim, o yüzden yazıyı editliyorum.


Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

9 yorum:

  1. Çok eğlenceli geçmiş :)
    Parti paketlerinize bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gerçekten öyleydi.. Ben de bayıldım eve takıp duruyorum peruğumu :))

      Sil
  2. PAreti paketleri Kereme süper hediye oldu. Hem gönlünü aldım hemde süprizz. Tekrar gördüğüme çok mutlu oldum cnaım çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünemiyorum evde çocuk olduğunu gerçekten çok mutlu olurdu, Kerem için çok sevindim :))

      Sil
  3. Canım benim keşke daha fazla zaman geçirebilseydik :(
    Bir sonraki görüşmede aynı masada olmalıyız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş ve sindire sindire ilerliyoruz, bir dahakine yıkacağız ortalığı :)

      Sil
    2. O günü sabırsızlıkla bekliyorum o halde ;)

      Sil
  4. tekrar görüşmek dileğiyle seni tanıdığıma sevindim çok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de canım, umarım görüşürüz tekrar, çok isterim, öperim!:**

      Sil