OOTD#1

Merhabalar,

Bu blogumdaki ilk stil postu, acemiliğime verin lütfen. Zamanla daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Hem fotoğraflarımı çekecek birini de bulabilirim belki, bilemiyorum :) Düşüncelerinizi, önerilerinizi bekliyorum, lütfen kendimi geliştirmemde bana yardım edin =)










Ceket / Jacket - LCW
Bluz/Blouse - Bershka
Pantalon/Pants - Lilijo
Ayakkabı/Heels - Trendyol
Saat/Watch - saatiniyarat.com
Yüzük/Ring - Anneanne ^.^
Oje/Nailpolish - Flormar Mirror

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. bayıldım bu postuna özellikle de ayakkabıların çok hoş..

    YanıtlaSil
  2. Pantolonu ve ayakkabıyı çok sevdim :) daha sık yapmalısın bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu ettin bebişim, umarım devamı gelecek o halde, öperim!:*

      Sil
  3. Ceket ve ayakkabıya bayıldım. Böyle stil postlarının devamını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil