Essence || Pigment Uygulaması

Merhabalar,

Bugün daha önce hiç deneyimlemediğim, MAC'ten denemek için aldığım ama kabından dahi çıkarmadığım bir ürün üzerine olacak, pigmentler! Neden bilmiyorum ama pigment uygulamak bana oldum olması zor gelmiştir ama okuduğum yorumlara baktığımda da pigment kullananlar bir süre sonra bastırılmış far kullanmamaya başlıyormuş. Bu kadar uzun girişten sonra ise, bakalım ben bu pigmenti nasıl kullanıyormuşum :)


Essence #kiriksemsiye etkinliğinde bize cömert davranıp bir sürü hediye göndermişti. Benim poşetimden 2 adet pigment çıktı, mor olanı ise bizim kedioğlanfıstık oynaya oynaya evin her yerine saçtı, o nedenle elimde sadece bu maviş kaldı :)


Ambalaj ve kullanım bakımından bana çok zor gelmedi, içerisinde ayrıca bir kapanan kapağı olduğu için, ilk açtığımda her yere dökülmedi, yalnız delikleri biraz büyük olduğundan aşağıdaki fotoğrafta da göreceğiniz gibi biraz dağınık dökülmeye sebep oluyor, kapağına koymak isterken etrafına da biraz saçılıyor.


Pigmentlerin en büyük özelliği "pigmentasyonun" mükemmel olması, e adı üzerinde zaten diyebilirsiniz ancak belirtmek istedim. Bir de hafif ıslak, ıslatılmış bir fırça ile uygularsanız sanırım bu görünümün 2 katı kadar daha fazla renk elde edebilirsiniz. Her ne kadar parmakla sürmek, fırça ile sürmek gibi olmasa da bildiğiniz gibi fırça dağılmaya sebep oluyor.


Evet bu şekilde, göz üzerine sürebiliriz. Eğer benim gibi mavi rengi ya da pigment kullanmayı sevmeyenler nasıl değerlendirebilir bu pigmentleri ondan bahsedeceğim :)

Pigmentlerin içerisinde "pudra" bulunmadığından dolayı aklıma bunu oje olarak kullanabileceğim geldi, hemen denemek istedim, görüntü ilk başta kötü gelse de emin olun tüm tırnaklarınıza uyguladığınızda hiçte kötü bir görüntü oluşturmuyor. 


Bunun için ben şeffaf oje tercih ettim, siz isterseniz hafif renkli oje kullanarak da yapabilirsiniz.

Bir miktar pigmenti, parlatıcı damlattığım yere koyup karıştırdım. İlk katta biraz daha soluk bir renk oldu, dediğim gibi renkli oje kullanırsanız daha değişik bir sonuç alabilirsiniz. 2. ve daha fazla kattan sonra istediğiniz yoğunlukta mavi bir oje elde edebilirsiniz!


İşte ben bu 2. yöntemi kullanmayı tercih ederim genellikle, renkli makyajlar pek bana göre değil :) Umarım bu değişik kullanım sizde güzel bir etki yaratmıştır :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Güle güle kullan, bende aynı markanın altınımsı pigmentini kullanıyorum. İşimi görüyor :) Ayrıca mavisi de mükemmelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Evet benim poşetimden çıkmayan o altınımsı pigmentti, çok içimde kaldı sanırım alacağım onu :) Mavi renk olarak güzel de bir de renkli makyaj yapsam:)

      Sil
  2. renk cidden güzelmiş ama bana mavi far hiç yakışmıyor maalesef :) bununla yaptığın makyaj olursa fotosunu bekleriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da hiç yakışmaz kuzum ama senin için bir gün deneyip, göz zevkinizi bozacağım ^.^ :))

      Sil
  3. Renk süpermiş kuzum güle güle kullan ve bende bu rengi gözde kullanamam =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, ben de değerlendirmeye çalıştım kendi çapımda :)

      Sil