Alessandro || Sally Hansen Uygulaması

Merhabalar,

Hazır dün vazgeçemediğim ojeleri yazmışken, bugün de sizlere #kiriksemsiye etkinliğinde bizlere hediye edilen iki ojeyi incelemek istedim. Dün de dediğim gibi maalesef tırnaklarım ve oje konusunda kendime hiç güvenmiyorum. Vereceğim rahatsızlıktan dolayı da özür dilerim.


Alessandro ojeyi ilk defa deneyeceğim için biraz heyecanlanmıştım doğrusu. Hakkında olumsuz olarak söyleyebileceğim tek şey sanırım opaklığı. Fotoğrafta gördüğünüz 3 kat, o yüzden uğraşmak biraz zor oluyor. Onun dışında yapısına, tırnakta duruşuna ve özellikle de kokusuna resmen bayıldım. Kokulu oje ilk defa deniyorum, biraz değişikmiş :) Tam bir limon kokusu var ve buram buram kokuyor, kendini hissettiriyor. Kalıcılığı ise, ortanın biraz üzerinde, 2 gün idare eder sizi :)


Alessandro gibi Sally Hansen'i de ilk defa deniyorum, sanırım aşık oldum! Fırçasının "flat" yani düz ve sert olmasına gerçekten çok mutlu oldum. Ojenin devi olarak mı görülüyor bu marka bilmiyorum ama opaklığı, sürülüşü ve kalıcılığı benden tam puan aldı. Bu fotoğrafta da 2 kat uyguladım bu ojeyi ancak tek katta da o istediğim etkiyi veriyor. Kısacası ben sanırım Sally Hansen'e aşık oldum.


Dediğim gibi kendime bu konuda hiç güvenemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz gerçekten merak ediyorum :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. bayıldım o alessandro ojeye harika durmuş bence..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi teşekkür ederim ama övgüleri bence kesinlikle Alessandro alıyor :)

      Sil
  2. oje sürememede Oscar alırım sanırım :) o yüzden pek oje almıyorum ama ikisinin de renkleri çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. İkisi de harika gözüküyor ama yeşile bayııldıım! :)

    YanıtlaSil