#kiriksemsiye Etkinlik Sponsorlarımız

Merhabalar,

Dün #kiriksemsiye etkinliğinin girişini yapmıştım, bugün ise sponsorlarımızdan bahsedeceğim sizlere :) Nasıl olduysan dün bir anda fotoğraflar yayınlanıverdi:/ Eğer bu yazıyı dün gördüyseniz üzgünüm:(


Cumartesi Günü, etkinlik sonrası kapıda erkek arkadaşımı Parti Paketi hediyesi perukla karşılayayım dedim, asansörden bir yabancıyla indi ve artık apartmanda bana bakan eğleniyor :) 


Evimizin baş tacı, göbeğimizin nedeni, seni seviyoruz Dr.Oetker :))


Dün akşam un kurabiyesini yaptık, tadı enfes! Teşekkür ederim Farina Bella :)


Bu kadar mı lezzetli, bu kadar mı güzel olur bir reçel! Kırmızı meyve yemeyen ben, resmen bayıldım buruk buruk güzel tadına, teşekkürler NAR Gourmet.


Evde bebek olmaması, bizim bebek gibi kokmamıza engel mi şekerim? Şu anda üzerimde bu yumuşatıcının kokusu var, o kadar güzel ki :) Teşekkürler Dalin :)


Öncelikle şu tenekenin güzelliğine bakar mısınız? Ben bunla bi'şey yaparım ki :) İçerisinden çıkan pudingler ise bir nefis, teşekkürler Söke :)


Çantasına ayrı içerisinden çıkanlara ayrı bayıldım, teşekkür ederim Dove Türkiye :)


Tam benim rengim, daha ne olsun :) Teşekkürler Tchibo Türkiye :)


Özellikle çikolata kokulu olana bayıldığımı söylemeliyim, teşekkürler Vaseline Türkiye :)


Ve yine harikalar yaratan güzelim Nevra'cımın hediyeleri :) Kendisi tam bir Pinkblack Beautycare :))


İlk Sally Hansen ojem sayenizde oldu Kozmoklinik, ayrıca ilk günden beri denemek istediğim Batiste.. Ne desem bilemedim, teşekkür ederim :)


Tırnak etlerinden devamlı şikayetçi olan bana verilebilecek en güzel hediye :) Teşekkür ederim Beray Kozmetik :)


Tek kelimeyle ba-yıl-dım! Teşekkür ederim Cyrene :)


Pigementlerine ve göz bazına bayıldım! Her zaman derim, Essence başka :)


Yine adını çok duyduğum ancak hiç deneyimleme fırsatı bulamadığım Amway/Artistry ürünlerini bizimle buluşturduğu için çok teşekkür ederim.


Zaten çok severek kullandığım, hatta bitirmeye yakın olduğum Otacı şampuanım da yedeklenmiş oldu :)


Farmako ve Medik 8 o kadar güzel ürünler göndermiş ki, yakında bitenlerde görürsünüz, o derece bağımlısı oldum şekerim :)


İlk günden kullandım, hep denemek istediğim bir markaydı, çok beğendim, teşekkürler Ben Nye :)


Akneli ciltli erkek arkadaşım Aknicare ve Rosacure'yi kullanıp bitirdi bile ilk günden, yazısı gelecek, teşekkürler bizi mutlu ettiğin için Lotis Pharma :)


Güzel kokulu toniğim için de Raen'e çok teşekkür ederim:)


Teşekkürler Dival Konsept.


Annem "hadi çekte yiyelim" dedi ve flu bir görüntüye neden oldu, çok lezzetliydi şemsiyeli kurabiyemiz teşekkürler Pastadapasta :)


Kırık Şemsiye'nin, şemsiyesiz etkinliği olur mu? Bu kadar sağlam ve güzel şemsiye için teşekkürler Özcan Şemsiye, kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun :)

HIPPCandaroğlu Peynirleri ve annemi götüreceğim cilt bakımı davetiyesi için Dalton Kozmetik'e çok teşekkür ederim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Ne güzel bir sürü hediye ve yeni arkadaşlarla tanışmak da ayrı güzel.Etkinliklere bazen öyle imreniyorum ki yeni insanlar tanımak adına :) Hediyelerini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten yeni kişiler tanımak adına çok güzel oluyor böyle etkinlikler..:)

      Sil
  2. Canım seninle tanışmak çok güzeldi :) Güle güle kullan hediyelerini..
    Öpüyorummm, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle de tatlım, umarım tekrar görüşürüz :)

      Sil