Essence || Colour Arts Göz Bazı

Merhabalar,

#kırıkşemsiye etkinliğinde ki sponsorlarmızın hediyeleriyle yazılarıma devam ediyorum. Dün ki yazımda da belirttiğim gibi son 2-3 aydır göz kapaklarımla yağlanma yaşıyorum, bu nedenle de ne zaman makyaj yapacak olsam baz kullanmak zorunda kalıyorum. Bildiğiniz gibi the Balm ve UD'nin bazını kullanıyordum, her ikisinden de son derece memnunum. 


İlk makyaja başladığım zamanlar, Essence'in renkli göz bazını almış, pek memnun kalmamıştım, hem çok bereketliydi hem de pek bir işe yaramıyordu. Sonrasında Essence'in bir koleksiyonunda göz bazını değiştirdiklerini ve formülünü yenilediklerini gördüm, ilk zamanlarda dikkatimi çekse de almayı düşünmemiştim. Ancak şimdi elime fırsat geçtiği için, hemen denemek ve yorumlamak istedim. Belki de geç kaldığım bir ürün ama geç olsun, güç olmasın :)


Tüp formunda, yani sıkarak kullanılıyor olması bana göre büyük artı, içerisinde sünger aplikatör bulunan ürünleri pek sevmiyorum. Tamamen renksiz, sürdüğünüz anda bu beyazlığı gidiyor. Yapısı ise, biraz yağlı ve yapış yapış. Gerçekten çok çok az bir miktarı tüm göz kapağınıza yeterli olacaktır, size gösterebilmek adına sıktığım bu ürünün yaklaşık üçte biri iki göz kapağınıza da yetecektir. Buradan da anlayacağımız gibi, çok uzun süre kullanabileceğimiz bir baz :)


İki adet uygulama yaptım, biri açık diğeri ise koyu farla. Açık far, daha pigmentli görünüyor, koyu renkli far ise daha canlı! Yani kısacası göz kapağını yağlı olmasa bile bir göz bazı kullanmak, kullandığınız farı daha canlı gösterecektir. ( Burada kullandığım farlar, bize #bloggeretkinliğibuluşması 'nda Pastel tarafından hediye edilen palettir.)


*Yaklaşık 2 yıllık çalışma hayatımın ilk yıllık iznini aldım ve bir çok insan gibi 23 Nisan ile birleştirip kısa bir kaçamak yaptım, o nedenle yorumlarınıza dönüşümde cevap vereceğimi belirtmek istiyorum, bu süre zarfında da beni yalnız bırakmadığınız için de teşekkür ederim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. İyi tatiller kuzum :* bazı merak ettim ben de son zamanlarda göz kapaklarımda fazlaca yağlanma problemiyle karşı karşıyayım, öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalardandır herhalde kuzum, bende çok kötüyüm şu son zamanlarda :(

      Sil
  2. Pigmentler için yapılmış bir baz diye biliyorum bunu kuzum =) Güle güle kullan bende alsam mı diye düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa :) Yapış yapış olmasını şimdi anladım, teşekkür ederim aydınlanma yaşadım şu anda:))))

      Sil