Favoriler || Şubat-Mart

Merhabalar,

Şubat ve Mart aylarında favoriler yazısı yazmadığımı farkettim, gerçi özellikle Mart'ta çok fazla makyaj yapmadım. Belki biliyorsunuzdur, şu son bir haftaya kadar hiç yazasım yoktu bir süre de ara vermiştim ama şimdiye o kadar yazacak şey birikti ki, her gün 3'er 5'er yazı yayınlamak istiyorum :) Dengesizlik zor :/

Şimdi bakalım son iki ay favorilerim nasılmış, çoğunun yazısı blogta mevcut, üzerlerine tıklayarak ilgili sayfalara gidebilirsiniz. Nisan favorilerim de zamanında blogta olacak efendim :)


Loreal Lumi Magique ile Rimmel London True Match fondotenlerimi karıştırarak yeni bir fondoten elde ettim ve rengi tam uydu, o yüzden iki tane favorim oldu geçtiğimiz 2 ay boyunca.
The Balm Nude Tude ise aldığımdan beri bir köşede duruyordu, çok çok az kullanmıştım ama son 2-3 aydır hakkını verdiğimi düşünüyorum :)
Essence şeffaf kaş jelini Anneler Günü indiriminden almıştım, severek kullanıyorum kendisini :)
the Balm Put a lid on it far bazını ise, son 2 aydır kullanmaya başladım. Göz kapaklarım aşırı yağlandı, nedenini çözebilmiş değilim..
Kapatıcı olarak 2 ürün kullandım, bitsin de kurtulayım dediğim Laura Mercier ve Garnier göz altı BB kremini kullandım.
Ruj olarak yine 2 tercihim vardı, son zamanlarda elim hep bu ikisine gidiyor. Revlon ve Chanel. Ayrıca likit rujlara olan ön yargımı kıran Pastel ise beni çok şaşırtan ürünle favorilerime girdi :)
Allık olarak "tüm zamanlarımın favorisi" olan NARS'tan başka bir şey kullanmadım.
Rimel olarak yine 2 ürüne yöneldim, ikisini de öncelikle deneyeyim bakayım dedim, sonrasında favorim oldular :) Biri sevgili Nihan'ımın hediyesi Essence, bir diğeri ise Oriflame'in denemem için Sevgililer Günü'nde gönderdiği rimel oldu :)
Eyeliner olarak yine "tüm zamanların favorisi" olan ve küçücük gramajına rağmen 5 aydır kullandığım, bereketli bir ürün olan Alix Avien oldu :)
Son zamanlarda daha çok kirpiklerime özen gösterir oldum o yüzden de H&M'in kirpik kıvırıcısı da favorilerim arasına girdi.
Ve kendi yaptığım palet, yazısını burada yazmıştım, gerçekten hep elimde olan bir palet yaratmışım :)

Ortak favorilerimiz var mı sizinle? Eğer sizin de favoriniz varsa bu yazıda lütfen yorum olarak düşüncenizi benimle paylaşın :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Şuan benimde favorimlerimde olan 3 ürünü gördüm. Hayatımda ilk kez bir fondöten bitirebildim, o da Rimmel London'ınki oldu. Loreal'i yakın bir zamanda aldım ama baya beğendim tenimdeki bitişini. Nude Tude'u ise aldığım günden beri kullanıyorum. Sadece o palet olsun bana bişey olmaz:p Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık ve blogunun yeni tasarımı göze çok hoş geliyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok az kaldı fondotenim, cidden bitireceğim ilk fondoten olacak :)
      Nude Tude ile ilgili de görüşlerimiz aynı :) Ayrıca çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim:*

      Sil
  2. Lumi Magique fondötenin rengini görevliyle birlikte seçmiştik.Büyük ihtimalle testerdaki rengi vermedi ve 2 ton koyu geldi fondöten (Rose Beige rengi) Kapatıcılığını biraz azaltsa da çöpe atmamak açısından ben de Garnier BB Krem ile karıştırarak kullanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapıyorsun, ben de dediğim gibi karıştırıp kullanıyorum hem tam tonumu tutturuyorum hem de denemiş oluyorum :)

      Sil
  3. nude tude, put a li on it, nars allık ve h&m kirpik kıvırıcı ortak favorilerimiz olmuş kuzum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh çok güzel bebeğim, çok hoşuma gitti :))

      Sil