Clinique Kofre İncelemesi - Lashes To The Extreme

Merhabalar,

Bugün ki yazım biraz uzun ve dolu dolu olacak, umarım sıkılmazsınız. Clinique markasını uzun zamandır çok seviyorum ve sanırım bir çok "kozmetik" ürününü az da olsa deneme şansına sahip oldum. Bana ismen biraz daha "ileri yaşlar kullanır" etkisi yaratsa da sanırım hepimiz çok severek kullanıyoruz.

Bugün sizlere elimdeki kofresinde bulunan 3 üründen bahsedeceğim, hepsi için ayrı ayrı post hazırlamak yerine, tek seferde anlatmak çok daha iyi olurmuş gibi geldi.


Bu set, tamamen gözlere hitap eden bir set. İçerisinde bir rimel, bir göz kalemi ve bir de mini boy göz makyajı temizleme suyu buluyor. Yani kısacası tam benlik.


Ürünlerin 2'si rimel ve göz kalemi tam boy, makyaj temizleme suyu ise deluxe boy şekline geliyor ancak kendisini size anlatacak kadar da yeterli bana göre. 


İlk olarak ele alacağım ürünü tabii ki maskara olacak. Gerçekten maskaraları neden bu kadar çok seviyorum bilmiyorum. Gördüğünüz gibi plastik fırçaya sahip, bu da biraz da olsa gözleri acıtıyor. O kadar rimel denemiş biri olarak benim için çok sorun değil belki ama rahatsız olacak mutlaka vardır. Kirpikleri uzatmada oldukça başarılı ancak gelen ürün miktarı çok fazla olduğundan ve bana göre gereğinden fazla akışkan olduğundan sürerken tüm gözünüze bulaştırabilirsiniz. Kısacası kullanımı biraz zor bir rimel bana göre. O yüzden uzun zamandır elim gitmez oldu.


Bu göz kalemini daha önce de kullanıyordum, siyah bir kalem olmasına rağmen adından da anlaşılacağı gibi içerisinde hafif ışıltılar var ve benim gibi simsiyah kalemi sevenlere tam olarak hitap etmeyecektir. Kalıcılığı muazzam, sabitlenmesi ve akmaması en büyük artısı bana göre.


Gelelim benim içlerinde en sevdiğim ürüne. Bir rimel bir de makyaj temizleyicileri, su gibi içerim kendilerini :) İçerisinden çıkan kalem ve rimeli çıkarmada oldukça başarılı. Waterproof yani suya dayanıklı ürünleri de gayet güzel, efor sarfetmeden çıkarıyor. Bu kofre içerisinde kesin bir daha almalıyım dediğim tek ürün bu oldu. Gerçekten çok başarılı buluyorum, göz çevresini kurutmuyor ve gözü yakmıyor. E daha ne olsun?:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Bu kofreyi bende almayı düşünüyordum ama en sinir olduğum maskara tipi ıslak olanlar, çünkü ne kadar sürersem süreyim dolgun ve yoğun göstermediklerini düşünüyorum. Yorumladığın iyi oldu kuzum almaktan vazgeçtim.
    Öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hiç alma kuzum, ben Clinique'den 2 farklı maskara denedim hep aynı sorun:/

      Sil
  2. 4-5 sene önce clinique in siyah göz kalemini kullanmıştım çok güzeldi elimde ki yves rocher biter bitmez ya bunu yada mufe ın kalemini almayı düşünüyorum. Ve o plastik fırçalar benim kabusum =S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .Bence MUFE almalısın. Bende var ve buna bin basar :)

      Sil