Yeni Moda StilGiyin.com!


Merhabalar,

Bugün sizlere son zamanların en büyük modası olan online alışverişin en güzelini tanıtacağım, StilGiyin.com! Günümüzde online alışveriş hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldi, biz çalışan kadınlar, ev kadını olanlarımız hepimiz vakitsizlikten şikayet ederek alışverişimizi online yapıyoruz değil mi? Evet ben de buna parmak basarak, dikkatinizi çekmek istedim.

Sitede kozmetikten, giyime; ayakkabıdan çantaya aradığınız her şeyi kolaylıkla bulabilirsiniz. Yani o site senin bu site benim gezmeye hiç gerek yok, yapacağınız şey stilgiyin.com'a girip, bilgisayar başında biraz vakit geçirip tüm alışverişinizi tek seferde yapma zevkini yaşamak!

StilGiyin hakkında daha fazla bilgi sahibi olmanızı istiyorum o nedenle biraz rakamsal biraz da geçmişten bahsedeceğim size.

StilGiyin.com  50 e-ticaret sitesi ile işbirliği halinde ve sitede 200.000 ürün ve 2500'ü aşkın marka bulunuyor. Aylık ziyaretçi sayısı da gün geçtikçe 1 milyona yaklaşıyor ve en çok da Elbise ve Ayakkabı alanında satış yapıyor! Kısacası tam bizlere hitap ediyor!


Tabii bunların dışında en önemli özelliğinden bahsetmek istiyorum. Bilerek bunu en sona sakladım, şimdi gelelim sitenin esas amacına! StilGiyin.com bir arama motoru! Nasıl diyecek olursanız, siteye girdiğinizde karşınıza çıkan arama kutucuğuna "kırmızı elbise", "mavi ayakkabı", "gri kravat" gibi istediğini terimleri yazdığınızda karşınıza bir derya deniz çıkıyor ki sormayın! Size de bu derya denizden aradığınız ürünü satın almanız kalıyor!

Modanın yeni "modası", modanın "arama motoru" artık bir tık uzağınızda. 

Keyifli alışverişler :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder