Konuk Yazar Köşesi || Sedef ile Moda

Selam arkadaşlar bugün makyajayenibaslayankız'a konuk yazar oldum :)
Youtubedan ve bloğunu severek takip ediyorum bloğunda konuk yazar yazısını görüce hemen mesaj attım
Kendisine çok teşekkür ediyorum yazımı paylaştığı için
Şimdi yazıma geçelimm :)



Flormar Lıghts of Flowers serisinden LF35 numaralı ruju
Tabiki bu seriden almayan yoktur.Çünkü %80 gibi süper bir indirime girdii
İlk önce rujun rengine bayılıyorum . Daha önce fuşya mor tarzında rujum yoktu



Ambalaj tasarımını da çok beğendimm
Çok çılgın bir renk .Tam ilkbahar ve yaz rengi
Ruj mat yapıda ama nemlendirme özelliği var
Rengini kolayca veriyor saten
Sevmediğim yanı
Dudak kusurlarını gösteriyor .
Birde kalıcılığı iyi değil tazelemek gerekiyor





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sedef'e bloğumda konuk olduğu için çok teşekkür ederim :) Bloğuna bakmayı unutmayın :)

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. ahh ahh ben almadım :) Rengi de çok güzelmiş güzel günlerde kullanın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengini bende çok beğeniyorumm :))Teşekkürler :)

      Sil