Ürün İncelemesi #131 : the Balm Put A Lid On It Far Bazı

Merhabalar,

Son zamanlarda farkettim ki, uzun zamandır kullandığım artık sıkıldığım ve aslında herkesin kullandığı ürünlere ben bloğumda hiç yer vermemişim. Bunun nedeni ya herkesin kullanıyor oluşunu düşünmemden dolayı ya da artık benim bir parçam olduğunu düşünün unutmamdan dolayı. Ama bloğumu okuyanların hepsi ne benim gibi uzun zamandır bu işin içindeler ne de illa benim her gün kullandığım ürünü kullanıyor diye düşünüp biraz daha bunlara yöneldim, idare edeceksiniz artık :)


Elimde o meşhur Urban Decay'in Primer Potion'u da bulunuyor, sevgili Neslihan'ımın bana yılbaşı hediyesiydi, elimde o ürün yokken her yerde bu bazın ona dupe olduğunu okudum. Gerçekten öyle. Yakında onun da yazısı gelecek, o yüzden PP'ye çok girmiyorum bu yazımda. Şimdi gelelim bu bazın neler yaptığına.

Evet belki takla atıp amuda kalkmıyor ancak göz kapaklarınız yağlıysa ya da farın gözlerinizde uzun süre durmadığını düşünüyorsanız, göz kapağınızda topaklanma yaşıyorsanız mutlaka bir far bazı kullanmanızı öneriyorum. Far bazları hem farın kalıcılığını artırıyor, hem farın daha canlı gözükmesini sağlıyor hem de farın cildinize daha az temas etmesini sağlıyor.


the Balm'ın bazı her ne kadar renksiz de olsa, bence az da olsa biraz renk veriyor göz kapağıma. Tabii çok bir şey beklemeyin, göz kapağınızın rengini eşitlemiyor ancak az bir etkisi olduğunu düşünüyorum.

Ben bu bazda göz kapaklarımda çok az bir miktar yanma hissediyorum sürdükten sonra, bir tek bana oluyor sanırım çünkü hiç bir blogta okumadım. Kadifemsi bir yapısı var bunu da belirtmeden geçmek istemiyorum.

Son olarak ben far bazımı sadece göz kapaklarımın üzerine değil, alt kirpik diplerimden başlayarak kapatıcımı süreceğim yerlere kadar uyguluyorum. Bir MUA bahsetmişti, hem kapatıcının kalıcılığını hem de alt kirpiklere sürdüğümüz rimelin akmamasını sağlıyormuş. Bence siz de bir bu şekilde deneyin :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Senin yorumuna guveniyorum bakacagim bir indirimde bulabilirsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebişim, indirimin ilk günlerine bakmalısın, yoksa kalmıyor :)

      Sil
  2. bende kadınlar günü indirimden aldım inat ettim indirimden alacağım diye sonunda kavuştum :)) ürün çok güzel bende normalde far çizgilenme yapar gün sonuna doğru da göz kapaklarım yağlanır ama bu ürün bunu engelledi çok memnunum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özellikle indirimde aldım, 4 ya da 5 tane Gratis gezmiş olmam lazım :) Hem evladiyelik hem de cidden çok işe yarıyor. Güle güle kullanalım o zaman:)

      Sil