Konu Yazar Köşesi || Hazioz

Merhaba, Ben Hazel belki beni Hazioz olarak tanıyor olabilirsiniz. Sevgili Ezgi konuk misafir ağırlamak için yazısını yayınlar yayınlamaz hemen bir mail attım kendisine sağ olsun anında geri dönüş yaptı, bende bloğumda misafir blog ağırlıyorum dedim bende misafir olayım çünkü çok eğlenceli J Umarım faydalı ve beğendiğiniz bir yazı olur J

Çoğu kadında olduğu gibi bende de belli dönemlerde bir sıkıntı, bir değişiklik ihtiyacı, bir nevi depresyon durumları oluyor.


Depresyonu atlatmanın en eğlenceli yöntemlerinden birisi de tabiî ki saçlarımızda yaptığımız değişiklikler. Ehhh her zaman eğlenceli başlayan bu yolculuk sonradan kendini bir pişmanlığı da bırakmıyor değil elbet J


Yukarıda ki resimde saçlarımı öne getirip kendimce kahkül yapıp IG arkadaşlara sordum hey millet sizce kahkül kestireyim mi diye J
Birçok arkadaşım evet dedi ama sonra yaz geliyor şimdi sıcakta terletecek beni diye vazgeçtim. Hem de Gaye sağ olsun bana aaaa Hazelciğim kestirme çok pişman olursun bak çıtçıtlı kahküller satılıyor ondan alsana dedi benim gözler şınladı o anda ^.^
Aşağıda da görebileceğiniz gibi uygulaması oldukça kolay ve birçok internet sitesinde de satışı yapılıyormuş J  Fiyatları gördüğüm kadarıyla 15 – 200 TL arasında değişmekte.

*Görsel buradan alınmıştır.
E-bay’da oldukça fazla model var bazılarında ücretsiz kargo bile var bakmak isterseniz tık tık 


*Görsel buradan alınmıştır.
Nasıl buldunuz ama ben çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum, bütçenize göre birçok kalitede ürün bulmanız mümkün J
Kullandığınız bu tarz çıtçıtlı kahküller var mı ya da almayı düşünür müsünüz?
Yorumlarınızı bekliyorum ^.^
Sevgiler


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hazel'e konuk olduğu için çok teşekkür ediyorum :) Bloğuna bakmayı unutmayın lütfen olur mu :)

Share this:

CONVERSATION

20 yorum:

  1. ben bulursam alırım bu kahküllerden pek mantıklı geldi bana :)))
    dalgalı saçlarıma düz kahkül bulmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar çok çeşidi olduğunu bende bilmiyordum :)) yandan, ortadan ayırmalı ilginç tasarımlar da var :)

      Sil
  2. Ben de bundan 3-4 sene önce kahkül kestirmiştim. O zamanlar yüzüm zayıf olduğundan yakışmamıştı, şimdi yine depresyonda mıyım neyim taktım kafama saçlarımla oynayacağım ama bu fikir daha cazip geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani kestirip pişman olmaktansa bunlarda almak var değil mi ama :)

      Sil
  3. Ahahha benimde ilgimi çekti yazı için teşekkürler Hazel ve Ezgi :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de kahkül kestirmeyi düşünüyordum. Nasılsa yaz geliyor at kuyruğu yap, kahküle hafif şekil ver tamaaaam derken senin yazınla karşılaştım.

    Harika bir fikir, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman diiiim o zaman :) tam zamanında el atmışız saç sorunsalına :))

      Sil
  5. Ne guzel bir misafir olmussun sen oyle, senlendirmissin ev sahibini. Pek hossunuz bu arada deneme kahkulunuzle efendim, bence yakisir o guzel yuzune. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel şeyler söylemişsiniz çok teşekkürler. Ezgi severek takip ettiğim ve aynı zamanda dünya görüşü sebebiyle de sevdiğim bir arkadaşım ^.^ Bloğunda yazmak ayrıca çok keyifliydi :)

      Sil
  6. Aa çok mantıklı ne güzel! :)
    Ben kendime kahkülü hiç yakıştırmıyorum.En son 7-8 sene önce öyle kestirmiştim. :)
    Düz saçlılara çok yakıştığını düşünüyorum ama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışkanlık birazda kullanıca aaa bana da yakışıyormuş diyorsun :))

      Sil
  7. Ben de kısa bi zaman once kestirdim .Sevdim aslında ama yazın ugrasamam diye uzatmaya çalışıyorum.Gercekten cok mantıklı bu takma kahkuller almak lazım aliexpressten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kestirdikten sonra bende başlıyor küçük tokalarla saçları hapsetme ritüelleri :) ama sana çok yakışmış güzele ne yakışmaz :)

      Sil
  8. Yaa maşallah diyeyim önce hazel çok güzelsin ki :)
    Bu arada bu çıt çıt kahkül çok iyi oldu bende nasıl durur diye merak edip cesaret edemiyodum :)
    Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kalbin güzel arkadaşım :))
      Ben vazgeçtim artık hayatta kestirmem ilk iş bunlardan almak olacak ^.^

      Sil
  9. Benim hiçbir zaman kahküllü saçlarım olamadıı :/ saçlar dalgalı olunca ortadan ayrılıveriyor bir zamanlar şansımı fazlaca denedim ama artık teşebbüs edemiyorum :) sana çok yakışır canım ama yaz geliyor çok doğru düşünmüşsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence çok yakışır sana da :) bu arada ne güzel turtaydı o yaaa ^.^

      Sil
  10. Bu misafirlik işi çok hoş, kedici teyze sayfamda ben de yapayım diyorum ama nasıl oluyor? bilmiyorum. Yani kimler kabul eder? Nasıl davet ediliyor?...bu arada kahküller çok hoş, gerçi bende doğallık takıntısı da olduğundan başkasının değil kendi saçımı kahkül olarak kullanmaktan yanayım:))
    ev sahibine de, misafire de sevgiler
    kedici teyze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlenceli hem yeni arkadaşlar ediniyorsun hemde blog trafiğin artıyor.
      Ama sen bu işle uğraşamazsın gibi geliyor ama şöyle oluyor çok kısa anlatayım; Misafir yazarı hangi gün konuk etmek istiyorsan bir gün belirleyip bir yazıyla duyuruyorsun sonra yazı gönderenleri sıraya sokup yazılarını yayınlıyorsun :) ama kopya içerik olmaması telif hakkı içermemesi gerekli yazıların yani özgün olmalı falan filan :))

      Sil