Avon || Ruby Mat


Merhabalar,

Avon'un renkli kozmetik ürünlerini pek sevmediğimi bir kaç kez dile getirmiştir, belki bilmeyen vardır diye tekrarlamak istedim. Bunun nedeni, ürünlerinin alerji yapması, yoksa başka bir durum söz konusu değildir.


Sevmiyorsun, neden alıyorsunuz? diyebilirsiniz. Ama ben almadım şekerim, mat aşkımı bilen iş arkadaşım kendi için Avon temsilcisi olduğundan bu yeni çıkardığı mat ruju denemem için bana almış, 2 hafta oldu sanırım kullanmaya başlayalı, o nedenle bir şeyler söyleyebilirim hakkında. Aslında kullanmadan önce çekmek isterdim fotoğrafını ancak iş arkadaşım blog yazdığımı bilmediği için ilk elime geçer geçmez, kullandım :)


Adı size de "MAC" rujlarını çağrıştırmıyor mu? Bildiğiniz Ruby Red :) Ama tabii yakından uzaktan alakası yok, gerçi özellikle yazılarımda karşılaştırma yapmayı pek sevmiyorum renkli ürünlerde ancak isim karşılaştırmak sorun olmasa gerek. 


Avon'un rujları genelde çok ıslak bitişli olur (en azından benim kullandıklarım o şekildeydi), o yüzden de pek yanaşmıyordum ancak bu ruj adından da belli olduğu gibi mat yapıda ama yarı mat diyebilirim ben buna. İlk sürüşte matlığını hissettirmiyor, hafifte olsa bir ıslaklığı var. Tek sürüşte yeteri kadar örtücü değil, ancak her ne kadar dudak kusurlarını örtmese de verdiği renk biraz fazla. Kalıcılığı ortanın biraz üzerinde, bir şey yiyip içince gidiyor ve her kırmızı rujda olduğu gibi bir kısmı dudağınızda duruyor ve kötü bir görüntüye neden oluyor.

Yine de kullanacağım bir ruj, hafif uygulama ve çok matlık beklemeyenler beğenecektir diye düşünüyorum :)


Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Ezgicim çok yakışmış güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun di mi ama :):*

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ben bunların yapısını çok beğendim ya,ama sende alerji yapmasına üzüldüm ürünlerin.Matte merlot rengini aldım bende bu seriden,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Çook yakışmış sana güle güle kullan =)

    YanıtlaSil