Clinique Happy in Bloom Parfüm

Merhabalar,

Siz bu yazıyı okurken ben Kırık Şemsiye'nin organize ettiği blog buluşmasına doğru yola çıkmış olacağım :) Ve evet bu parfümü kullandım :)

Daha önce de bahsettiğimi gibi ben koku anlatımında çok iyi değilim, çok iyi değilim ne demek hiç ama hiç iyi değilim! O yüzden yine sitesinden aldığım bilgileri sizinle paylaşıp, yorumlarımı aktaracağım.

"Clinique Happy in Bloom içeriğindeki sarı erik, donmuş meyve kokteyli ve sulu yeşillik notaları ile canlı ve hafif bir çiçek kokusunu yansıtıyor. İnci çiçeği, beyaz frezya ve mimoza muhteşem bir uyum yaratıyor. Ayrıca içeriğindeki amber ve odunsu notalar kadınsı ve doğal bir yumuşaklık katıyor."


Bu ürünü Clinique'in sitesinden 59-89TL'ye bir zamanlar alabilirdiniz:p Sınırlı üretimmiş ancak ben bunu yaz sonu ELCA'dan almıştım, son gittiğimde hala vardı, yolunuz düşerse koklayın bence :)

Şimdi gelelim yorumlarıma,
- İlk sıktığınız anda çok fazla bir koku yayıyor, tüm gün böyle giderse bayılabilirim korkusu yaratıyor. Ancak maalesef kalıcılık konusunda resmen sınıfta kaldı, sıktığınız andan maksimum 1 saat sonra kokusu gitmiş oluyor. Bayat değil, tarihlerini kontrol ettim.
- Genelde bu parfüm bir şekilde ağızımın içerisine doluyor! Resmen yutuyorum. Hayır tabii ki ilk defa parfüm kullanmıyorum, sorun bende değil.

ELCA'dan 25 TL'ye almış olmam lazım, yoksa sanırım almazdım. Bir daha da uzunca bir süre Clinique'in parfümlerinden uzak duracağım. Sizin Clinique'ten kullandığınız ve beğendiğiniz parfüm varsa lütfen yorum olarak bırakın, yolum düştüğünde koklamayı çok isterim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Clinique cilt bakım ürünlerinde çok iyi ama parfümde bence de pek başarılı değil. En meşhur maprfümü Happy bile öyle müthiş bir koku değil. Her markanın uzmanlaştığı bir şey oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Açıkcası yıllardır kullandığım Happy Heart kesinlikle hem kalıcı, hem de çok hoş kokulu. Sana tavsiye edebilirim :)

    YanıtlaSil