Ürün İncelemesi #131 : Dove Roll On

Merhabalar,

Hazır dün kullanmış olduğum parfümün yazısını yazmışken bugün de çok uzun yıllardır kullandığım ve hiç vazgeçemediğim bir üründen bahsedeceğim. Dove roll on.


Son zamanlarda kanserojen maddeleri daha az olduğu için alüminyumsuz ürünlere yönelmem gerekse de bir bu konuda vazgeçemiyorum. Kendime zarar veriyorum belki ama ben ettim siz etmeyin diyerek, sosyal mesajımı da verip ürün yorumuma geçiyorum.

Uzun zamandır kullandığımdan bahsettim, evet yaklaşık 6 yıldır Dove markasını kullanıyorum, ancak bu kokusunu ilk defa denedim. Her zaman "salatalık" kokulu olanını kullanıp, değişik ve iğrenç esprilere maruz kalsam da onun kalıcılığı ve verdiği ferah kokuyu bu turunçgil kokusunda bulamadım.

- Kalıcılığı salatalıklı olana oranla daha az.
- Beyaz kalıntılar bırakarak kıyafetlere bulaşıyor.
- Ferah ve temiz bir koku, bunu uzun süre hissettiriyor.
- Fiyatı normalde 9-10 TL arasında ama sık sık indirime giriyor.

Tüm olumlu ve olumsuz düşüncelerime rağmen Dove markasını severek kullanıyorum ve kullanmaya da devam edeceğim.

Atın ölümü arpadan olsun!

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. bende deodorantda dove denediğimden beri niveayı falan unuttum benimde favorim klasik dove mavi kapaklı olan :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Dove'un mavi kapaklısını kullanıyorum.Onun da içinde alüminyum var ama dediğin gibi vazgeçemiyorum :(

    YanıtlaSil