Artistry || Brush Kit

Merhabalar,

Bugün sizlere ilk defa deneyimleme fırsatı bulduğum bir markadan bahsedeceğim. Her zaman duyduğum ancak tanışma fırsatı bulamadığım bir markaydı Artistry ya da Amway de diyebiliriz :)


Esra'nın etkinliğinde bizlere sponsor olan ve gerçekten çok cömert hediyeler gönderen Amway'in ürünlerine bu fırça setiyle başlamak istedim. Çünkü sanırım benim fırça zaafım var, ne kadar çok olursa olsun doyamıyorum. 


Bu setin içerisinde sanırım 6 fırça çıkıyor ancak benim paketimde 5 fırça vardı, olmayan fırça da eyeliner fırçası diye tahmin ediyorum. Şimdi gelelim elimdeki 5 fırçaya :)


Fırçaların kalitesini, rengini ve şekillerini çok beğendiğimi belirtmek istiyorum ilk olarak, bazı markaların fırçaları bu kadar kaliteli olmuyorlar. Görünüşü klas ve ilgi çekici. Setin içerisinde pudra, kaş/kirpik, far, açılı, allık ve dudak fırçası bulunuyor. Dediğim gibi bende açılı fırça yok.


Pudra kullanmadığım için bu fırçayı allık fırçası olarak değerlendirdim ve pigmentli olan allıkları uygulamada çok başarılı ve yumuşak olmasından dolayı ise her an kullanmak isteyeceğiniz bir fırça.
Normal allık fırçası ise, allık kullanımına biraz küçük olduğu için, bu fırçayı daha çok göz altına sürdüğüm kapatıcıyı sabitlemek için kullandığım transparan pudrayı sürdüm, gerçekten şekil itibariyle işini çok güzel yapıyor.
Far fırçasını ise pek kullanışlı bulmadım çünkü çok fazla far emiyor, tüm farı göz kapaklarına uygulamıyor. Bunu da karıştırma ve geçiş fırçası olarak kullandım daha çok.
Dudak fırçası pek bana göre değil ancak bunu da yine taşan ruju temizlemek ve kapatıcı sürmek için kullandım, biraz kılları değişik bir fırça, iz bırakıyor ancak iş görecek cinsten.
Kaş/kirpik fırçasını ise 2-3 kere kullandım, normal fırçalardan hiç bir farkı yok, işe yarıyor.

Tüm fırçalardan bahsettim sanırım :) Bu seti zevkle kullanmaya devam edeceğim, çok teşekkür ederim Artistry :) 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Fiyatı yersiz pahalıydı diye hatırlıyorum kuzum =/ Ama çok kaliteli duruyorlar cidden :) güle güle kullan fıstığım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur tatlım ben hayatımda hiç Amway kataloğu görmedim :/

      Sil