Ecotools Flat Brush

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz bir fırça, ne kadar anlatılabilir bir fırça bilemiyorum ama deneyeceğim :)

Bu fırçayı bana iş arkadaşım hediye olarak aldı, 1 haftadır kullanıyorum ve sanırım bir kaç püf noktası paylaşabilirim sizinle. Daha öncelerde MAC'ın 212 fırçasını çok istediğimi bildiğinden sanırım muadilini bulunca bir bana bir de kendisine almış. Elimde MAC olmadığı için karşılaştırma yapamayacağım eğer elinde olan varsa karşılaştırma yazısını büyük bir zevk ile okurum :)


Şimdi gelelim ben bu fırçayı hangi amaçlarla kullanıyorum: ilk olarak alt kirpik diplerim için kullanmak istiyordum çünkü bildiğiniz gibi hep göz altlarıma farım akıyordu, belki de düzgün fırça kullanmadığımdandır diye düşünüyordum ama hayır değilmiş, fırça ile alakası yokmuş :) 
İkinci olarak tightline için kullandım, yani sürdüğüm eyeliner yada farın kirpik diplerimde bıraktığı boşluğu doldurmak amaçlı. İşte tam olarak bu işe çok güzel yarıyor. Düz olmasından dolayı tam olarak kirpik diplerine oturuyor ve hiç boşluk bırakmadan işini çok güzel yapıyor. Sırf bunun için bile alınır bu fırça.
Bir sonra ki kullanım şeklim ise, üst göz içime kalem/eyeliner uygulamada kullanıyorum, hem daha doğal bir bitişi oluyor hem de yine düz olmasından kaynaklı olarak çok güzel oturuyor göze.


Çok mühim bir fırça mı derseniz, hayır hayati bir fırça değil. Ancak göz ürünlerinde oynamayı ve her işlem için farklı bir fırça kullanmayı seviyorsanız bence alabileceğiniz bir ürün. Üstelik fiyatı da sanırım bir paket sigara civarındaymış (En pahalı sigara sanıyorum 10TL olması lazım, çünkü iş arkadaşım "bi sigara alırsın yaa" dedi:p) Yani gidip bir fırçaya bir ton para dökmek yerine yine işini güzel yapan muadil almak bana göre çok daha mantıklı :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum: