Cyrene || Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar,

Bugün ki konuğumuz #kirilsemsiye etkinliğinde Cyrene tarafından bizlere hediye edilen ve yeni çıkardıkları makyaj temizleme suyu hakkında olacak. İlk çıktığında bazı bloglarda görmüş ancak elimde çok fazla bu tip temizleme ürünü olduğu için almayı düşünmemiştim. Kısacası böyle bir etkinlikte deneme fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum.


Hepimiz makyajımızı en hızlı ve en kalıntısız nasıl çıkarırız diye düşünüyoruz diye tahmin ediyorum. İşte Cyrene bunu çok güzel başarıyor. Kısaca anlatmam gerekirse eğer,

- 100 kullanıma kadar kullanabiliyormuşuz. Bu da demek oluyor ki, 3 aydan daha fazla kullanabiliriz.
- Her bir temizleme işleminde toplam 3 disk pamuk tüm yüze yetiyor.
- Ardından tonik uyguladığımızda makyaj kalıntısının çok az olduğunu görüyoruz.
- Kuru ve karma/yağlı cilt için iki çeşidi bulunuyor, şansıma kuru cilt için olanı çıktı ve asla kurutma yapmadı yüzümde.
- Yapısı, sabunlu gibi. Pamukla yüzünüzü silerken o sabunlu sesi duyuyorsunuz. Hatta elinizde biraz oynadığınızda da elinize "beyaz" kalıntılar geliyor. Bu sadece çok daha iyi temizliyor diye düşünüyorum.

Benim Bioderma'dan sonra en beğendiğim ve kesinlikle kullanacağım tek makyaj temizleme suyudur. Gerçek anlamda çok beğendim, umarım yapısını bozmadan aynı şekilde devam ederler :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Bu markadan daha önce ürün almadım hiç ama çok duydum, ne kullanırsam kullanayım en sonunda yüzümü sabun ve suyla yıkıyorum içim rahat etmiyor diğer türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutmuyor mu kuzum sabun?

      Sil
    2. kurutuyor ama zaten üzerine nemlendirici kullanıyorum :))

      Sil
  2. *-* bende sutlu olan makyaj çıkarıcısı sevenlerdenım *-*

    bloğumda cekıls var beklerım sevgıler

    YanıtlaSil