Oriflame || The One [Çekiliş]

Merhabalar,

Belki Instagram'dan takip ediyorsanız dün Oriflame'in bloggerlara bir paket gönderdiğini görmüşsünüzdür. Çalıştığım ve kargo adresim ev olduğu için ben Instagram paylaşımlarında hep geç kalıyorum :/ O nedenle bir an önce ürünleri göstermek ve yazının sonunda da bu ürünlerden hediye etmek istiyorum 1 takipçime. Lütfen yazının sonunu da okuyunuz :)

HER GÜNÜN, HER MEKANIN GEREKTİRDİĞİ GÜZELLİK BAŞKAYSA MAKYAJ ÜRÜNLERİ NİYE BAŞKA BAŞKA OLMASIN?

Oriflame'den ilk paketimi Sevgililer Günü'nde almış, şu yazımda da bahsetmiştim. Daha önce de değindiğim gibi Oriflame ile yeni yeni tanışıyorum ve tanıştığım bir çok ürününü de gerçek anlamda çok beğendim. Bunu yazılarımı takip edenler muhtemelen biliyordur ancak bir kere daha belirtmek istedim.


Paketin içerisinden tam da tüm göz makyajımı yapabileceğim ürünler çıktığı için, ten makyajımı silmeyip sadece göz makyajımı çıkardım ve ürünlerle bir deneme makyajı yaptım. Gelen ürünleri deneyimleyip en kısa sürede de tek tek hepsine yer vereceğimi de söylemek istiyorum. Bu hem teşekkür, hem ön gösterim hem de bir çekiliş yazısı olsun istedim.

Paketin içerisinden göz ürünleri olarak; Intense Plum krem far, Volume Blast maskara ve eyeliner stylo olmak üzere 3 ürün çıktı, aşağıda da detaylı olarak görebileceğiniz gibi tüm göz makyajımı yapabileceğim ürünler. Yakın/uzak farklı açılardan bir kaç fotoğraf koyuyorum ve ürünlerin detaylı incelemesi olacak ancak biraz değinmek istiyorum;


Krem far, pek benim kalemim değil çünkü son zamanlarda yağlanma sorunu yaşıyorum göz kapaklarımda ve henüz deneyimlemediğim için az bir miktar uygulamak istedim. Üzerine de the Balm'dan bir far ile hafif gölgeleme yaptım.


Volume Build maskara ise plastik fırçaya sahip ancak, Oriflame'in denediğim tüm rimellerine bayıldığım gibi, ilk sürüşte ve ilk histe çok beğendim. 


Ve bence bu serinin bomba ürünü, Eyeliner Stylo! Benim gibi eyeliner meraklıları çok beğenecektir. Yapısı itibariyle ince/kalın her türlü uygulamaya kolaylık sağlıyor ve simsiyah görüntü veriyor. Göz altlarıma uygulayayım dedim fazla kaçtı ve silmem çok zor oldu, gerçekten dövme gibi yapıştı ve hemen kurudu! Sözde kısaca bahsedecektim, yine tutamadım çenemi :)


*Kaşlarım için üzgünüm ancak bir süre daha dokunmamaya karar verdim, kalın kaşı özlemişim! Bir yandan çocuksu bir yandan da bakımsız görünüyor olabilirim ancak henüz kıyamıyorum aldırmaya..

Dudak ürünü olarak Colour Unlimited Forever -  Forever Plum isimli ruju uyguladım. Kapağını açtığınızda benim hiç haz etmediğim ancak seveni çok olan meyve kokusu karşılıyor. İlk bakışta yapısını beğenmemiş olsam da ve kesin "sheer bu" diye düşünsem de rengini tek katta harika veriyor. 


Ve paket içerisinden çıkan son ürünümüz bir oje! Orchid isimli bu sıklamen pembesi ojenin fırçası kalın ve opak bir yapıda. Tek katta verdiği renktir bu fotoğraftaki.


Ve sözü daha fazla uzatmadan hemen çekiliş haberine geçeyim (daha ne kadar uzatabilirim bilmiyorum:p). Oriflame ve benim aramda yaşanan bir sorundan kaynaklı iki kargo ulaştı elime, Oriflame ile yaptığım kısa bir görüşmenin ardından bu paketi size hediye etmek istedim, Oriflame ekibi de beni kırmayarak bana destek oldular, çok teşekkür ediyorum.

THE ONE İLE HER AN HER YERDE GÜZELSİNİZ.

Farklı renklere sahip aynı bu ürünlerden kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit!

Beni GFC üzerinden takip etmek! Yani sadece bloğumu izlemeye alıp, bu yazının altına en çok denemek istediğiniZ The One ürününü yazmanız yeterli.

ÇEKİLİŞ 18 MAYIS PAZAR SAAT 00:00'DA BİTECEKTİR!

** Herkesin 1 Mayıs İşçi ve Emekçi'nin Bayramı'nı kutluyorum! Siz bu yazıyı okurken ben Taksim'e ulaşma çabası içerisinde olacağım, umarım yarın yaşıyor olurum!

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

50 yorum:

  1. Merhaba :)
    Nice 1 Mayıslara ama yasaksız olanından.!
    En merak ettiğim eyeliner oldu tabi ki :)
    genelde sadece eyeliner kullandıgmdan demek ki :)
    GFC: Gizem aramızda
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. milky minty olarak takipteydim zaten :) en çok krem farı denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Oriflame ürünlerini kullanmayı ben de çok seviyorum.Bu serinin maskarasını merak ediyorum.Buralı Olmayan ismiyle takipçinizim uzun zamandır.
    buraliolmayanlokali@gmail.com
    Herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canim takipteyim zaten her yerde :)
    Sansimi deneyeyim ben de ve en cok eyeliner styloyu merak ettim
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba seher aydın adıyla izliyorum. sanırım ilk önce deneyeceğim ürün ruj olurdu :)
    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, hiç oriflame ürünü denemedim ama göz kalemi kullandığım için en çok eyelinerı merak ettim.. :))
    7tepe olarak izleyicinizim.. http://www.bloglovin.com/sevtapseyda
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Alev t olarak takipteyim En çok rimel ve rujunu merak ediyorum.
    Ben de emekçilerin bu özel gününü 1 Mayıs ı kutluyorum.

    YanıtlaSil
  8. sümeyye akkaya adıyla takipteyim
    en cok istediğim tabikide ruj :) mailim sumeyye3441@outlook.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :)

    Takipteyim seni meleğim her zaman :)

    Ürünlerin hepsine bayıldım ya sana da o kadar doğal durmuş ve yakışmış ki <3

    Ama Colour Unlimited Forever - Forever Plum ruju çok merak ettim ^^

    YanıtlaSil
  10. rujunu denemeyi çok isterim :)
    sncnnnr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. eyeliner i denemeyi çok isterim
    gfc tugce drmsoglu adıyla takıpteym
    tugce.durmusoglu@hotmail.com
    bol şans :)

    YanıtlaSil
  12. eyeliner ve ruju merak ettim. denemek isterim:)
    hem youtube hem de burdan takipteyim. ya nilminaaa yada nilmina kubilay olabilir. hangisini kabul ediyor çözemedim.

    nilminaaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba lay lay lom adıyla takipteyim.ojeyi denemek istiyorum ben.
    laylaylom2014@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Gfc'den Duru olarak izliyorum. Tam da ihtiyacım olan şeyi, eyelineri denemeyi istiyorum!

    YanıtlaSil
  15. Oriflame ürünleri gerçekten güzel oluyor ama bu the one serisini oldukça merak ediyorum ürünler içerisinden en çok Intense Plum krem farı denemek istiyorum
    kitapguzellik@gmail.com
    GFC: Kitap Güzellik
    herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, blogunu Tuğçe Küpeli ismiyle takip ediyorum
    En çok rimeli ve eyelinerı merak ediyorum
    Sevgiler
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba
    GFC sedef coşkun
    ruju denemek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  18. https://plus.google.com/u/0/+g%C3%B6k%C3%A7e%C5%9Fen35/posts
    gokce.sen@hotmail.com
    maliye35 olarak takipteyim
    gökçe şen
    ruju merak ettim.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba :)
    GFC: limonlu kek

    En çok denemeyi istediğim ruju ve eyelinerı oldu açıkçası :)
    Sevgiler ... :)

    0limonlukek0@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Ezgicigim.
    Balbocegi ile Kozmetik adı ile takipcinim.
    Krem farlara olan tutkumdan dolayı en cok onu denemeyi istiyorum.
    Bakalım sans benden yana olacak mı ?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. merhaba
    gfcde Mürüvvet Tuncal olarak takip ediyorum.
    eyelinerı çok merak ettim.
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,
    GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takipçinizim.
    Oriflame ürünleri arasından eyelinerı merak ediyorum
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba gfc Şeyma B. Kaptan olarak takipteyim ve eyelinerı çok merak ediyorum.
    kizilcikserbetimm@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  24. Hepsine bayıldım ama Eyeliner stylo denemek istediğim bir ürün
    Kanatsız Baykuş olarak takipteki çok sevgiler
    Kanatsizbaykus@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Merhaba :) Eyelineri merak ettim denemek isterim.
    Meryem Yıldız olarak takipteyim
    mrymyldz09@gmail.com sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. eyeliner acaba güzel mi dedim, henüz denemedim senin yorumuna göre bende beğenirim :)

    YanıtlaSil
  27. blogunuzu takibe aldım
    eyeliner merak ediyorum

    birezgisin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. merhaba
    Gfc sabrinaztetik olarak izleyicinizim
    Volume Build maskarayı merak ettim ve denemek isterim:)
    sahra_deniz26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. merhaba
    ecenin adresi olarak izliyorum ve en çok rimeli merak ediyorum
    sevgiler
    ecebiroldereci@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhaba
    Gfc de umut sukran olarak izliyorum .
    en çok eyeliner ve ruju denemek isterim
    Bana Bol şans 
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. merhaba
    ben en çok rimeli merak ediyorumm:))
    gfcden nazli uner adıyla sizi izliyorum
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  32. merhaba, gfc: prhn
    en çok ruju merak ediyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Merhaba :) Aynı isimle takibindeyim :D Ruj ve ojeyi merak ettim doğrusu :)) Bakalım kim kazanacak :) Sevgiler :D

    YanıtlaSil
  34. merhaba
    gfc: elaa nur ile takip ediyorum.
    en çok krem farı merak ediyorum :)
    elanur_543@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhaba, izleyicinizim: sengulsevda
    far ve eyelinerı merak ettim :)
    sengulsevda@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, sizi GFC üzerinden KedininKaleminden olarak takipteyim. The One koleksiyonundan krem farı çok merak ediyorum.
    missalphesibia@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. sanırım eyeliner :)
    tavsiyesever@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Cansu yildiz adiyla takipteyim ve en cok orchid ojeyi merak ettimm çünkü tam bir oje manyagiyimmmmmmm :D
    cansuyildiz1903@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. gfc den Beste EĞEN olarak izliyorum sizi :) adresim ise beste.egen@gmail.com :) en çokk merak ettiğim the one ürünü ise krem farlar :)

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Gfc kumral28 olarak izliyorum.en çok krem göz farını merak ediyorum feride ismailoğlu
    feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. izleyicinizim. size de çok yakışmış :) en merak ettiğim ruj, rengi çok güzel görünüyor :)

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Merhaba :)
    Ebru Taş olarak Takipteyim.
    Tabi kiiiiii bi rimel delisiiiii olaraak The One Serisi'nden Rimelini denemek istiyoruuuum ♥
    Oriflame'nin rimellerini seviyorum umarım çıkar bana :)
    Mailim: menfiebru@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. merhaba, duygu m. olarak takipteyim, ruju denemek isterim.

    duygumengioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. merhaba
    gfc:sinen en olarak takipteyim
    en cok denemek istediğim urun Volume Blast maskara
    sinenenn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba gfc den takipteyim ve hepsini cok merak ediyorum ama en cok da maskarayı merak ediyorum. Hadi hayırlısı.
    signoraendi@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. merhaba saliha keltepe olarak izleyicinizim
    http://www.bloglovin.com/salihakltp
    en çok farı merak ettim :)
    salihakeltepe@gmail.com
    sevgilerr :))

    YanıtlaSil
  48. merhaba
    bakımlı anne ismiyle izleyicinim
    en çok krem farı denemek isterim
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. merhaba takip ediyorum en çok krem farı merak ediyorum ayca_mary@hotmail.com umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil