Farmasi

Merhaba,

Bugün yine kolaya kaçtım ancak çok kısa zamanda eski rutinime geri döneceğimden emin olabilirsin. Son bir kaç gündür zor günler geçiriyorum bu yüzden de biraz aksattım burayı. Bir düzene oturtamadım henüz ancak çalışmalarım devam etmekte :) İrem sayesinde Farmasi'den çok güzel bir paket aldım. Çoğu ürünü fotoğrafladıktan sonra kullandım ve bir süre daha kullanıp yorumlamamı bekliyorlar kuzu kuzu. 


Yakın zamanda da burası Farmasi dolu olacak şekerim :) Farmasi yine ilk defa denediğim bir marka, bu şekilde çoğalması çok hoşuma gidiyor.


Tüm ürünler hakkında bilgileri ayrıca vereceğim, bu yüzden çok detaya inmiyorum ama ilk defa yeşil bir far sevdim, tüm makyajımı da bu ürünlerle yapıp en kısa zamanda sizinle paylaşacağım.


Rujun rengine bayıldım, gloss insanı değilim ancak sizin için onu da deneyeceğim :)


CC krem ilk defa deneyeceğim, rengi ortadan koyuya yakın muhtemelen koyu gelecek ve anneciğim kullanacak ama yorumlarımı yapacağım :)



Ojeler!!! Uzun zamandır bu kadar güzel oje kullanmamıştım. Şu anda tırnağımda ortadaki renk var detaylı olarak tüm ojeleri inceleyeceğim ancak gerçekten çok ama çok beğendiğim bir ürün oldu! Gözüm kapalı tavsiye ederim!

*Ürünler Farmasi tarafından deneyimlemem için gönderilmiş olup, kendi yorumlarımdır.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

25 yorum:

  1. canım güle güle kullan yorumlarını merakla bekliyorum özellikle CC kremi :-))

    YanıtlaSil
  2. Yaa ojeleer çok güzelmiş ama tam yaz rengi. Ben hiç denk gelmedim bu markaya nerelerde satılıyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online alabilirsin http://www.farmasiint.com/ :)

      Sil
    2. bana ulasirsan yardimci olurum... facebook/ farmasi rüveyda eşgin

      Sil
  3. Farmasi benımde sevdiğim bir markadır azmı kullandık o argan özlü şampuanını :) güle güle kullan canım,yorumları bekliyoree .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ben ilk defa deniyorum :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Note kozmetikten gelmemistir caaaniiim:)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım harika görünüyorlar

    YanıtlaSil
  6. farmasi ürünler gerçekten ama gerçekten harika flormar goldenrose gibi markalarla aynı fiyatlı olup inanılmaz performans sergilemeleri şaşırtıcı bende de 4 lü fardan tüm renkler var harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha önce denemediğim için bilgi sahibi değildim ama gerçekten çok güzellermiş :)

      Sil
  7. oyyy kuzumm güle güle kullan ben lipglossu kullandım bugün çok sevdimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm bebeğim IG'de paylaşmışsın, sen de benim gibi gloss sevmiyosun ama bunu sevdiysen şans vermeye değer:*

      Sil
  8. bende bu ürünleri çok merak ediyorum , yorumlar hep olumlu , en kısa zamanda alınmalı !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman aldığında yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
    2. bana ulasin yardimci olurum.. facebook/Farmasi Ruveyda Esgin

      Sil
  9. ojeler müthiş görünüyor özellikle yeşili çok merak ettim:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyleler :) Yeşilin yazsını da yazdım ^.^

      Sil
  10. güzel günlerde, keyifle kullan :))

    Benimde son dönemde ilgimi çeken bir marka Farmasi. hem kozmetik ürünleri hemde dişmacunu :) nasıl temin edilebilir cnm. yardımcı olman mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Farmasi ürünlerini online alabilirsin: http://www.farmasiint.com/ dilersen Instagram hesabından da iletişime geçebilirsin :) http://instagram.com/farmasiofficial

      Gerçekten ürünlerine bayıldım, teşekkürler :)

      Sil
    2. bana ulasirsaniz yardimci olurum... Facebook/Farmasi Rüveyda Eşgin

      Sil