NOTE Cosmetics

Merhabalar,

Ne kadar kötü günler geçiriyor da olsak yazmak bana iyi geliyor. Bugün sadece sizlere Note Cosmetics'ten aldığım paketi paylaşacağım, yarın ise bu ürünleri kullanarak yaptığım makyajın detaylarına ineceğim. Öncelikle Note'a çok teşekkür ediyorum! Şimdi biraz bakalım, yarın da inceleyim!


Öncelikle makyaj çantası gerçekten çok kullanışlı, yapısı ve dokusu itibariyle de çok beğendim. Kullanılabilecek promosyon ürünleri yapan markalara bayılıyorum.


Çantanın içerisinden çıkan ürünlerin neredeyse tamamı bana tam olarak hitap eden ürünler. Çantanın da iç tarafında NOTE yazısını gözden kaçırmayalım lütfen :)


Ambalajları bana göre drugstore değil de bir tık üzerindeymiş havası uyandırdı bende. Bazı markaların ambalajlarının ne kadar kötü olduğunu biliyoruz, bilmem bu düşüncede yalnız mıyım?


İçerisinden çıkan 2 ürünü maalesef kullanamayacağım ancak yine de denedim esas yorumlarımı yarın yapacağım ama hangi ürünleri kullanamayacağımı tahmin edebilirsiniz :/ Keşke böyle tabularım olmasa diye düşünüyorum ama işte alışkanlık..

Bu yazıda ojeye yakın markaj yapacağım, renkli kozmetikleri sonra :)


Mor ojeleri her zaman sevmişimdir ancak son zamanlarda mor ne görsem iş arkadaşıma hediye ediyordum. Bu sefer kendimi zor tuttum ve vermedim, gerçekten kendimi tebrik ediyorum. Ojeyi bazı bloglarda beğenmediklerini okudum, o yüzden ilk başta bir ön yargıyla yaklaştığımı belirtmek istiyorum.


Ancak sürmeye başladığım anda bu ön yargım tamamen yok oldu. Fırçasının kalınlığı, tek sürüşte verdiği etki, kokusu ve tırnakta duruşuna bayıldım! Evet tırnaklarım son zamanlarda yine çok kötü ve ben yine tırnaklarımı hiç sevmiyorum, sizin de göz zevkinizi bozduysam özür dilerim ancak gerçekten göstermek istedim.

Kalıcılığı 3 güne kadar çok iyi, hafif soyulma gösterse de eğer benim gibi top coat sürmeyi sevmiyorsanız bunu tüm ojelerde yaşandığını da biliyorsunuzdur. Eğer üzerine top coat sürüyorsanız da muhtemelen çok daha fazla sizi idare edecektir.

*Ürünler NOTE Cosmetics tarafından deneyimlemem için gönderilmiş olup, kendi yorumlarımdır.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com

Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden guzel gule gule kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  2. Makyaj çantasını pudra kutusu sandım iyi mi :))) Hepsini güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil