Bitenler || Bakım

Uzun bir aradan sonra merhaba,

Bir süre daha yazmayı düşünmüyordum ancak bloğumun bana iyi geldiğini düşündüğüm için ilk işim yazmak oldu. Daha önce şurada bitirdiğim kozmetik ürünleri yazmıştım ve aynı gün de içerisinde fotoğraflarımın olduğu hafıza kartını müşteride düşürdüğümü zannetmiş, en çok giden fotoğraflara üzülmüştüm. Neyse ki Murphy bu sefer benden yana oldu da kaybettiğim hafıza kartını buldum ve biraz gecikmeli de olsa kozmetik dışı bitenler ve son olarak atmak zorunda kaldığım ürünlerden bahsedeceğim.


Bitirdiğim ürünler,

Cyrene Şampuan ve Krem : İlk şampuanı kullandığımdan köpürmediğinden bahsetmiştim ve bir takipçim "kimyasalının az" olduğunu bu nedenle de köpürmeyeceğini söylemişti. Yavaş yavaş çok sevdiğim bir şampuan oldu, krem ise gerçekten mükemmel.
İpek Krem : Daha önce de bahsettiğim gibi bazı alışkanlıklarımdan vazgeçemiyorum, bunlardan biri de İpek'in kremi. Çok seviyorum çok memnunum ancak elimde çok saç kremi biriktiği için bir süre daha almayacağım, sonra yine dönüş yaparım muhtemelen :)
Selin Kolonya : Yaz kış kolonyasız yapamıyorum. Kurutuyor belki ama o ferah kokusuna bayılıyorum.
Jonn Frieda :  4-5 kullanımlıktı, hakkında fikir edindim ancak mutlaka saç tipinize uygun olanı kullanmanızı öneriyorum!
Babor : Yazısını da yazmıştım, çok bereketli ve cildi çok güzel yapan bir yüz kremi, yine elimdekiler bittiğinde kesinlikle alacağım bir ürün oldu!
Thalgo Duş Jeli : Kokusunu çok beğendim, 4-5 kere kullandım, alabilitem yüksek :)
Rossense : Gül kokusunu sevmeyen ben, bu el kremine bayıldım! Yapısı yoğun ancak asla yağlı değil ve gerçek anlamda ellerinizi yumuşacık yapıyor!
Raen : Bu ara çok duş jeli denedim, hangisi güzel hangisi değil karıştırmış durumdayım. :)
Colgate : Yılların alışkanlığı :)
Dove : Yine çantamda bulunan sevdiğim kremlerden :)
Colgate : 3 ayda bir kesinlikle diş fırçanızı değiştirmeyi unutmayın!


Şimdi geldim attığım ürünlere...

Ecowell : Çok fena kokmaya başladı. Muhtemelen organik olmasından kaynaklı. Artık kullanamıyordum.
Avon : Selülit losyonu, gerçekten düzenli kullanıldığında çok işe yarıyor ancak 2 yıl oldu, yenisini aldım, eskisini gönderiyorum.
Avon : Bu parfümde uzun zamandır benimle artık çok kötü kokuyor!

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. merhaba,
    1 haziranda blogger buluşmamıza katılmak ister misiniz?
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/search?updated-max=2014-05-12T05:07:00-07:00&max-results=7

    YanıtlaSil