Konuk Yazar Köşesi || Tavsiyesever

Merhabalar Arkadaşlar,
Bugün burada sizinle beraber olmamı sağlayan Ezgi’ye teşekkür ederek başlamak istiyorum yazıma. Kendisi ne kadar konuksever olduğunu blogunda da bizi ağırlayarak göstermiş oldu. Ben www.tavsiyesever.blogspot.com blogunun yazarıyım. Normalde blogumda her zaman telefondan paylaşımlar yapıyorum. Bugün Ezgi’nin titizliğine yaraşır şekilde bilgisayardan ve özenerek yazmaya çalıştım. Ben sizinle cilt bakım rutinimi paylaşmak istedim. Her zaman az ve öz ürün kullanmak istesem de maalesef merakım yüzünden bunu başaramıyorum.

Sabahları kalkar kalkmaz, elimi yüzümü, temizleme ürünüm ile yıkıyorum. Ve genelde kullandığım ürünleri set halinde almayı seviyorum. Ama her zaman bu olmuyor. Şu aralar Caudalie markasının köpük temizleme ürününü kullanıyorum. Gerçekten yumuşak bir ürün. Ancak içerdiği üzüm nedeni ile her cilde yaramayabilir.


Temizleme jelim sık sık değişir. Tonik olarak ise iki tane favorim vardır. Biri gelir, biri gider. Ecowell ve Lancome. Lancome’ u daha satın almama kararı aldığım bir zaman da Ecowell ile tanıştım. Ecowell’i Ezgi’de anlatmıştı. O da benim gibi Lilakutu sayesinde tanışmıştı. 


Hayvanlar üzerinde deney yapmaması, temiz içeriği ile sanırım Ecowell bundan sonra daha çok tercih edeceğim bir ürün. Tonik den hemen sonra göz kremimi kullanıyorum. Uzun süre Shiseido’nun son çıkardığı İbuki serisinin göz kremini kullandım. Ancak o bittikten sonra hala tam olarak neyle devam edeceğime karar veremedim. Ama büyük ihtimal Clinique ile devam edeceğim. Lütfen bana göz kremi önerir misiniz? Yaz için yapış yapış yapmayan, nem veren ve yağ bezesi yapmayacak bir ürün istiyorum.


Göz kreminin hemen ardında  nemlendirici kullanıyorum. Ve nemlendiricim de devamlı değişir. Uzun süre kullandığım bir nemlendirici sanırım yok. Şu aralar Doa Kozmetik’in cilt serumunun 2. şişesini kullanmaya başladım ve memnunum. Yine de Clinique ddml+ en sevdiklerimden sayılır.


Peşinden güneş kremimi sürüyorum. Aynı şekilde şu aralar Clinique güneş kremi kullansam da devamlı kullandığım, beğendiğim bir güneş kremi de maalesef yok. Yagsız, güzel güneş kremi önerilerine açığım. Yoksa içinde ki parabene rağmen Daylong ‘ a döneceğim.


Evet , arkadaşlar… Gündüz  bakımım böyle. Akşam ise değişen pek bir şey olmuyor. Göz makyaj temizleyici, nemlendirici,  gece serumu…. Liste uzar gider. Markalar devamlı değişir. Gece benim için değişmeyen iki ürün var. Yıllardır vazgeçemem. Onları da paylaşıp bitirmek istiyorum. Bitirmek istemiyorum ama mecburum J Ezgi’ nin sayfasını yeterince işgal ettim. Benim vazgeçilmezim iki ürün bunlar…

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Feride'ye çok teşekkür ederim, bloğuna bakmayı unutmayın lütfen :)

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder