Flormar || Invisible Powder


Öncelikle tüm annelerin, anne adaylarının ve geleceğin annelerinin Anneler Günü'nü kutlarım.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bugünün konuğu 3 hafta önce Flormar'ın Passionate Dots serisinde yaptığı %50 indirimden aldığım ve kullandığım bu "görünmez pudra". İlk seri çıktığında pek ilgimi çekmemişti ancak bir gün gezerken Flormar'a girdim ve şansıma o gün indirimin ilk günüymüş, tamamen tesadüfen indirimi öğrendim ve tam da hafif yağlanma yaşıyorken denemem için fırsat bu fırsat deyip satın aldım bu ürünü.


Daha önce de bu tip pudra deneyip memnun kalmamıştım çünkü o zamanlar cildim aşırı kuruydu. Şimdi alın bölgem, göz kapaklarım ve burnum yağlı, mutlaka pudra kullanmam gerekiyor. Parlaklık sorunu çok yaşamıyorum ancak fondotenim kısa süre içerisinde yüzümden akıp gidiyor. Bu nedenle bu şekilde bir pudra denemek düştü aklıma.

Ürünün içerisinden bir adet puf çıkıyor ancak ben bununla uygulamıyorum, bir kaç kere denedim çok fazla ürün alıyor ve ister istemez pudralı bir görünüm veriyor cilde. Onun yerine geniş bir pudra fırçasıyla uyguluyor. Önce fırçaya alıyor sonra fazlasını atıyorum ve özellikle yağlı bölgelere uyguluyorum. Alın ve burun çevremde mükemmel iş görse de tamamen benim "göz altı" sorunumdan kaynaklı olarak, çizgilere dolma yapıyor. Ne kadar az kullansam bile bu sorunu yaşadım. Gerçi bunu her pudrada yaşıyorum o nedenle bu bir eksi değil. Haksızlık etmek istemem.


İnce yapısı, sabitlemesi ve pudralı görüntü vermemesinden dolayı benim gerçekten beğendiğim bir ürün oldu. Çok büyük olduğundan ve az kullandığımdan dolayı çok uzun süre gideceğe benziyor. Bir süre pudra almayacağım :)

Sevgiyle kalın...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Yazın bende Çok sık parlama ve ciltte sanki yağlı bir görüntü problemi yaşıyorum bu ürünü denesem iyi olacak. Benim de işime yarayak bir ürüne benziyor. Teşekkürler bu güzel yayın için.

    YanıtlaSil