Konuk Yazar Köşesi || Aslı Eren


Merhaba, öncelikle sevgili Ezgi'ye teşekkürler beni blogunda ağırladığı için:)


Ben bugün sizlere Mayıs ayında en çok kullandığım ürünlerden bahsedeceğim. Aslında iki farklı
 makyajı çok sık yaptım, genelde de hava durumuna göre seçim yaptım.


Bu güneşli günlerde yaptığım. Kısa kısa ürünlerden bahsedeyim.
Flormar CC Krem Yeşil: Kırmızılıkları çok güzel nötrleyen bir ürün. Havalar ısındığında bunu pudrayla kullanıyorum,ten makyajım tamam.Ben uygulamayı parmaklarımla yapıyorum.
MAC Studio-Fix Pudra: Benim rengim C3. Kapatıcılığı yüksek, parlamayı önleme konusunda fena olmayan bir ürün. Fondoten üzerine kullanmak için fazla, ama CC kremle çok başarılı. Real Techniques Buffing Brush ile uyguluyorum; kapatıcılığını artırıyor.
Garnier BB Krem Göz Roll-on: Hafif turuncu alttonlu olduğu için morlukları nötrlemede çok başarılı. Ama pudra uygulanmazsa çizgilere doluyor maalesef:(
The Balm Hot Mama: Şeftali-pembe, ışıltılı bir allık. Güneş yüzünü gösterdiğinde kullanmak için ideal. Çok sağlıklı ve doğal bir duruşu var. Bunu Avonun pudra fırçası ile uyguluyorum. 
The Balm Bahama Mama: Kontur için, yüzümün alçak kısımlarına., burun kenarlarıma Real Tech. Contour Brush ile uyguluyorum. Aynı zamanda The Balm Give Crease A Chance fırça ile göz kapağımın katlanma bölgesine hafifçe dağıtıp göz şeklimi belirginleştiriyorum.
The Balm Mary-Lou Manizer: Elmacık kemiklerime hafifçe geçip yüzüme aydınlık aydınlık katmak için ideal. Bence uygun fiyatlı aydınlatıcılar arasında en başarılısı bu. Gözüm Cindy-Lou da:)
MAC Haute&Naughty Lash Maskara: Çift aşamalı bir maskara. Ben günlük hayatta ilk kısmını uyguluyorum. Gözaltlarıma dökülmüyor, hafif bir dolgunluk veriyor ve temizlemesi kolay. Öncesinde kirpik kıvırıcı kullandığım için memnunum ama tek başına yeterince kıvırmıyor, eminim daha iyisi vardır.
Avon Kaş ve Göz Kalemi: Kaş kalemi Blond, göz kalemi ise Brown Glow. Kalıcılıkları iyi, oldukça yumuşaklar, özellikle kaş kaleminden çok memnunum.
Rimmel London Kate Moss ruj: Bendeki rengi 110, tam bir nude. Dikkatin daha çok yanaklarda olmasını istediğim zamanlar kullanıyorum, kalıcılığı iyi, mat ama dudak çizgilerine doluyor, öncesinde peeling şart.


Hava daha kapalı olduğunda yaptığım, pembe ağırlıklı makyaja gelelim:)
Garnier BB Krem: Bu yağlı ciltler için olan. Çıktığından beri favorim. Kapatıcılığı orta, parlama ve sivilce yapmıyor, mat bir bitirişi var. Çok ama çok memnunum. Ben Eklips makyaj süngeri ile uyguluyorum.
Garnier BB Krem Göz Roll-on
Essence Fix&Matte Pudra: BB kremimi ve kapatıcımı sabitlemek için kullandım. Matlaştıma konusunda fena değil, gün içinde tazeleme istiyor maalesef.
The Balm Bahama Mama & Real Techniques Contour Brush & The Balm Give Crease A Chance
The Balm Instain Houndstooth: Enfes bir pembe-gül kurusu. Rengine bayılıyorum. Tamamen mat ama çok doğal ve masalsı bir hava katıyor. Yine Avonun pudra fırçasını kullanıyorum.
Loreal Lumi Magique: Likit aydınlatıcı. Bunu hem göz altlarıma hem de elmacık kemiklerime kullanıyorum. Kapatıcılığı çok az ama çok doğal bir şekilde aydınlatıyor. Bendeki rengi 01 light
Avon Colortrend Krem Allık Spark: Acelem olduğunda hem yanaklarıma hem dudaklarıma kullandım. Rengi güzel  ama kalıcılığı çok çok az, maalesef tavsiye edemiyorum.
Maybelline Color Tattoo Pink Gold: Göz kapaklarıma baz renk olarak kullandım, far bazı yerine de geçtiği için çok pratik. Rengi ise muhteşem bir pembe.
Essence Be Loud Jumbo Göz Kalemi I'm All Riot: Katlanma bölgesine gölge amaçlı sürüp dağıttım. Füme renkli ve inanılmaz kalıcı.
MAC Haute&Naughty Lash Maskara
Avon Kaş kalemi
Avon SuperShock Flash: Bu kalemlerin ününü duymayan kaldı mı? Çok kalıcı, pembemsi bir şampanya rengi. Göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.
Kirpik  Kıvırıcı
Avon Color Absolute Ruj Ripe Rose: Mat, çok tatlı bir gül kurusu. Abartlı durmuyor, nemlendirme özelliği çok iyi. Kesinlikle denemenizi öneririm.
Yves Rocher Vanilya: Hayatımın kokusu. Vanilyaya aşığım. Bu biraz daha karamel-vanilya gibi kokuyor ama çok çok güzel.
Mayıs favorilerim böyle.Sizin sık kullandığınız, favori ürünleriniz neler? Okuduğunuz için çok teşekkürler.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aslı'ya çok teşekkür ederim, bloğuna bakmayı unutmayın lütfen :)

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder