Biotherm Aquasource İncelemesi

Merhabalar,
Bugün sizlere 8 Nisan'da elime ulaşan ve hemen akabinde kullanmaya başladığım bir markadan bahsedeceğim. Daha önce denemediğim ve duyduğumda ise, mutlaka denemem gerekli, diye düşündüğüm bir markaydı Biotherm.


Paketin içerisinden 5 adet ürün çıktı, hepsi birbirinden şirin kaba sahip, ilk bir kaç saat açıp seyrettim. Mutlaka siz de bunu yaşamışsınızdır, hatta baş ucunuza koyup uyuduğunuz birşeyiniz mutlaka olmuştu, işte ben de bunu yaşadım Biotherm'de.


Biotherm Aquasource paketimden çıkan bir söz ile başlamak istiyorum: "Her 7 saniyede 1 kadın Aquasoruce'a aşık oluyor" çok iddialı gelmişti bu cümle bana. Acaba ben de aşık olacak mıyım diye düşünmeye başladım, zamanla kullandıkça da evet bir ürününe aşık oldum, o da yukarıda gördüğünüz Aquasource yüz kremi! İlk sürdüğümde etkisi çok garip gelmişti, tamamen su bazlı, içerisinde yağ yok! Bu nedenle de kullanmış olduğum bütün kremlerden farklı bir yapıya ve dokuya sahip. E tabi böyle olunca da yüzümdeki etkisini ilk başta çok yadırgadım. Zamanla o hissi çok sevdim ve AŞIK OLDUM! Gerçekten çok çok az bir miktar tüm yüzünüze yetiyor. Asla sürdüğünüzde kalıp hissi yaşatmıyor, hatta aksine o kadar pürüzsüz yapıyor ki cildi, hiç yıkamak istemiyorsunuz. Bende ki ürün 15ml ve 1 aydır henüz 1/5'ini bile kullanamadım, gerçekten çok az miktarı tüm yüze yetiyor.


Yüz kreminden sonra sırada Aquasource Eye Perfection'u var. Aynen yüz kremi gibi, bu ürüne de aşık oldum! Bunun da yapısı aynen yüz kremi gibi. Göz çevrenizin nefes aldığını, parladığını, ışıldadığını hissediyorsunuz sürdüğünüzde. Ucunda ise masaj aplikatörü var ancak ben bu uçla kullanmayı sevmediğim için, önce göz çevreme sürüp, yüzük parmaklarımla dağıtarak uyguladım. Gece yatarken sürdüm, sabah kaldığımda yani yaklaşıl 8-9 saat etkisini hissettim. Göz çevremde çok kırışıklık yok, etkisi nasıl oldu bilemiyorum ama cildim çok sevdi.


Yüz yıkama jelleri cildimiz için çok iyi, bunu biliyorum ama hiç bir zaman "yıkama jeli" kullanıcı olmadım, olamadım. Bu seriden en az kullandığım ürün bu oldu ne yazık ki, ilk 1 hafta her gün kullandım yorumlamak için ancak sonrasında bıraktım kullanmayı. Çok üşengeç bir insanım, muhtemelen bundan dolayı! Ancak 1 haftada gözlemlediklerimi söyleyecek olursam, biraz da olsa yüz kurutan cinsten. Kuru ciltliler değil de karmadan yağlıya dönük ciltler eminim bayılacaktır. Çünkü benim altın ve burun bölgem yağlı, yanaklarım kuru. Bunu kullandığımda yanaklarımın gerildiğini hissettim. Diğer bölgelerim ise mutluluktan çılgın atıyordu! :)


Bitirdiğim ve elimdeki tonikler biter bitmez hemen tam boyunu alacağım! Çok beğendiğim bir ürün de Biosource serisinden bu tonik oldu. Cildi kurutmayan 1 tane tonik gördüm hayatımda, o yüzden evet bu tonik de cildi kurutuyor ancak derinizin en altına kadar temizlediğini hissediyorsunuz. Kokusu ise ipek gibi, tarif edemiyorum tam olarak belki de ama özellikle en sevdiğim yanı kokusu ve derinlemesine temizlemesi!


Maalesef bu seride anlaşamadığım tek ürün Biosource serisinde ki gece bakım kremi. Gündüz Aquasource, gece Biosource'u kullandım ancak 1 haftanın sonunda cildimin kuru yerlerinde sivilcelenmeler yaptı. Yine yağlı bölgem de hiç bir sorun yaratmadı. Şundan kesin eminim yine yağlı ciltler çok sevecektir.

Biotherm Türkiye ailesine çok teşekkür ederim, Biotherm Türkiye'yi takip etmeyi unutmayın :)

* Ürün denemem için firma tarafından gönderilmiş olup, düşüncelerim tamamen bağımsızdır.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım



Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Güle güle kullan kuzum =) Cildine iyi gelmesine sevindim ^^

    YanıtlaSil