Etkinliğe Gelir Misin?


Merhaba millet!

Şurada devam eden Oriflame çekilişinden sonra ufak bir çekiliş daha yapmak istedim, ki bu çekiliş diğerlerinden çok farklı!

Haziran Ayı'nın ilk haftası gibi İstanbul il sınırlarında olacaksan ve 18 yaşından büyüksen ve en önemlisi ben dahil 9 bloggerla tanışmak ve değerli sponsorların katılımıyla şenlenecek bu özel güne katılmak istiyorsan bu yazının altına mail adresini bırakman yeterli olacaktır!

Kura ile seçeceğim bir takipçim (blogger olmaması hiç önemli değil-sosyal medya kullanıyor olması kafidir) ilk etkinliğimde bizimle olacak, hem eğleneceğiz hem de tanışacağız.

Yazılarınızı bekliyorum :) 

Son katılım tarihini bilmiyorum ama çok uzatmadan kazananı açıklayıp, kendisine mail atacağım :))

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

27 yorum:

  1. Inan cok isterim Ezgi :)
    gizem.aramizda@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım, katılmayı tabikide çok isterim. Şansımı denemek istedim :))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuş bu böyle:) sinirbayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, katılmayı çok isterim.
    Bloğum denizinsarkisi.blogspot.com
    Twitter _denizinsarkisi
    İnstagram denizinsarkisi
    E-mail yildiz_deniz@hotmail.com
    Sevgilerimle,
    Deniz

    YanıtlaSil
  5. Ben katılıyorum buralardayımmmm tanışmak istiyorumm:)
    aylinatilgann@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. O zaman ben de şansımı deneyeyim Ezgicim :)
    kirmizilaleblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. SÜPERMİŞ :) tavsiyesever@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. süpermiş. ozgeozbelli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Ben de çok isteriim =) manolyaozkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. çok isterim :) y.bozdemir94@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Ne de güzel olmuş (: hande.gurol@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Bende isterimmm=) meltem.404@hotmail.com
    Yada
    meltemburcmeltem@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Harika olucakkkk casuyildiz1903@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar guze dusunmussunn :)) melike.ataman@yahoo.com

    YanıtlaSil
  15. çok isterim! buakkus@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Ben de çook isterim hatta belki en çok ben istiyorumdur:)
    kizilcikserbetimm@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Sizi realistyazar olarak izliyor görünüyor um :)

    YanıtlaSil
  18. ben bunu nasıl görmemişim hemen gelirim seni görmeye tabi ki canım..iozker@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Koşarak geliriim ki :)
    tekask.a@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Gamze adıyla izlemeye aldım :) Çok heyecanlı :)
    gamzekadikiran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar,

    Katılmayı ve sizlerle tanışmayı çok isterim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com.tr/
    happywishtree@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. kuzummm daha yeni gördüm banada yer var mı:))))

    makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhana bende katilmak isterim :)
    Blogum: makeupandstyless.blogspot.com
    Twitter/instagram: kubraciimen
    Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  25. Bende çok katılmak isterim.
    :))
    kitapguzellik@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. katılmayı çok isterim.
    missphysicist001@gmail.com

    YanıtlaSil