Etkinlik Çekiliş Sonucu.

Merhabalar,

Katılan 27 arkadaşıma da sonsuz teşekkür ediyorum. Beni bu ilk etkinliğimde yalnız bırakmamak istemeniz beni gerçekten çok duygulandırdı. İyi ki bu bloğu açmışım iyi ki sizler gibi güzel insanlarla tanışmışım dedirtiyor her seferinde. Emin olun yapabilsem herkesi tek tek çağırırdım. Ancak henüz bitmedi tabii ki, benim bu tatlı telaş çok hoşuma gitti ve bu ilk etkinliğim biter bitmez yeni bir etkinlik için kolları sıvayacağım sanırım, gerçekten çok güzel bir şeymiş bu :)

Lafı fazla uzatmayayım en iyisi, etkinliğimin son davetlisi sevgili İrem oldu :)



Tekrar herkese teşekkür ederim :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Tebrik ediyorum İrem Hanımı :)
    İyi eğlenceler dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, bir dahakine kesinlikle olacaksın :)

      Sil
  2. İstanbulda olmadığım için bir kere daha küfür edebilir miyim? =/

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler canım beni çok mutlu ettin :-))

    YanıtlaSil
  4. merhabalar canım ben çok anlamıyorum baktum baktım anlamadım bende iremimde acaba o irem ben miyim başkasımı pek anlamadım teşekkürler

    YanıtlaSil