Nisan Favorilerim

Merhabalar,

Hadi bakalım Nisan ayında en sık neler kullanmışım. Çoğunun yazısı mevcut, üzerlerine tıklayarak yorumlarımı okuyabilirsiniz. Yazısını yazmadığım ürünlerin ise yazısı yakında gelecek!


Yaklaşık 3 aydır hiç elimden düşürmediğim ve tadına yeni vardığım paletim tabii ki Nude Tude, Mayıs ayında artık kaldırdım başka bir palet kullanacağım yoksa kendimi alamıyorum kullanmaktan :)


Bu ay en çok bu iki ruju kullandım, ne zaman canım renkli bir ruj sürmek istese Avon kullandım. Günlük makyajımda, ten makyajı yapmasam bile M.A.C vazgeçilmezim.


Şimdi geldim göz ve çevresine :) Hep dediğim gibi göz kapağım artık yağlı bu nedenle the Balm kullandım her daim, göz altımı ise artık bitmekte olan Laura Mercier ile kamufle ettim :) Eyeliner olarak 5 aydır kullandığım ve artık ucunun yapısı bozulduğundan istediğim sonucu alamadığım ancak içerisinde hala bolca liner olan Alix Avien benim ilk gözağrım. Kirpiklerimi ise bu ay #kırıkşemsiye etkinliğinde bizi yalnız bırakmayan Amway'e emanet ettim. Yakında, çok yakında yazısı gelecek! Asi kaşlarımı ise son zamanların en çok kullandığım ürünü Essence jel rimeli ile sabitledim.


8-9 aydır kullandığım ve artık bitmesi çok yakın olan (az dediğim yine yaklaşık 1 aydan fazla kullanırım) Rimmel London fondotenimi kullandım. Bu arada fondoten önerilerinize sonuna kadar açığım. Bundan sonra elimde bir tek rengi uymayan Lumi Magique kalıyor.. Ve makyajımı hem sabitlesin hem de makyaja hazırlasın diye az bir miktar MAC Fix+.


Göz altlarımı sabitlesin diye, indirimden aldığım Flormar transparan pudra. Yazısı gelecek! Ve son olarak yanaklarıma en çok Pastel kullandım


Mayıs ayından itibaren değişik ürünler denemek ve favorilerimde artık değişik ürünleri göstermek istiyorum. Bu nedenle de makyaj masamda ufak bir düzenleme yaptım, bir yazı da yayınlayacağım bununla ilgili.

Bu ay ki favorilerim arasında, sizin de favoriniz olan ürünler var mı? 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Nude Tude benimde favorimdi ama bahar geldi biraz renklenmek lazım diye kullanmayayım diyorum ama ben ve renkli makyaj kuzeyle güney gibiyiz =)

    YanıtlaSil