Artistry || Primrose

Merhabalar,

2 gündür yazı yazamıyorum ve buraları çok özlediğimi belirterek başlamak istiyorum. Bunun 2 nedeni var. 1.si bilgisayarıma takılı olan hafıza kartımı müşterideyken muhtemelen düşürdüm ve bütün hazırladığım yazı fotoğrafları buhar oldu uçtu :( O kadar sinirlendim ki hafıza kartını kaybetmiş olduğuma bile üzülemedim. Diğer nedeni ise işte çok yoğun günler geçiriyor olmamdan kaynaklı. Ben hiç alışkın değilim yaa :(

Neyse yine uzun bir girişten sonra günün anlam ve önemine gelebilirim:p Bugün sizlere daha önce de bahsettiğim gibi ilk defa denediğim bir markadan bahsedeceğim. Amway/Artistry. Daha önce fırça setini tanıtmıştım artık yavaş yavaş renkli ürünlerine de gelebilirim dedim ve bu ruj ile başlamak istedim.


En beğendiğim yönü kokusunun olmaması, normal bir ruj kokusu var. Hiç bir şekilde rahatsız etmiyor. Yapısı sheer yani rengini az veren ve hafif ışıltılı yapıda. Bu benim pek sevdiğim bir özellik değil ancak aşağıda gördüğünüz fotoğraflarda duruşu ve verdiği etki bence çok güzel. Hafif makyajda ideal bir ruj. Son zamanlarda daha sık makyaj yapar oldum, cildimdeki pürüzler de azaldı, daha az sivilceleniyorum. Sadece fırçamı üşenip yıkamazsam 1 hafta içerisinde eğer fırçadan bulaşan mikroplarla sivilce çıkarıyorum. İşte o zaman da artık yıkamam gerektiğini anlıyorum. Bu kadar tembel bir kişiyim işte:p


Gün ışığında ve güneş vurmadığı zaman iki fotoğraf çektim. Gün ışığında ne kadar parladığını görebilirsiniz. Benim gibi mat ruj sevmiyorsanız eğer, beğenirsiniz. Kalıcılığı çok iyi değil ama ben zaten çok ruj tazeleyen biri olduğum için bana çok kötü gelmedi bu durum.


Amway satan bir tanıdığım olursa zaman içerisinde diğer renklerini de deneyebilirim ^.^

Sevgiyle kalın...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Ambalaj şık duruyor renkte sana çok yakışmış kuzum güle güle kullan =) Gerçi sen mat seviyorsun ama olsun arada değişiklik iyidir ^^

    YanıtlaSil
  2. çok doğal görünüyor.sana da çok yakışmış canım:)
    Bana da beklerim http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil