Oriflame Kazananı.

Merhaba,

Bu durumda çekiliş mi bitirilmiş? Evet ben de böyle düşünüyorum ama takipçilerime ayıp olmasın diye bitirme kararı aldım. Benim acım hala çok taze, içim hala çok acıyor ancak hayat devam ediyor. Bu da çok klasik bir sözdür, her neyse lafı uzatmadan hemen kazanana geçmek istiyorum.

Oriflame setini "Buralı Olmayan" kazandı, Cuma gününe kadar makyajayenibaslayan@gmail.com'dan bana ulaşman gerekiyor.



Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Adımı görünce o kadar şaşırdım ki , çünkü çekilişi bile unutmuştum :)) Çok teşekkürler , hemen mail atıyorum bilgilerimi :))

    YanıtlaSil