#mybkevent || Apolena

Merhabalar,

Dün alfabetik olarak etkinliğime sponsor olan firmalara yer vereceğimi söylemiştim. İlk konuğum ise, uzun zamandır gerçekten çok severek takip ettiğim, her ürününü ezbere bildiğim Apolena'ya ait. Bahsettiğim gibi daha önce Chunli Beauty'nin bir çekilişinden yastık kazanmış, çeyizime saklamıştım. Apolena ile ilk tanışmam bu şekilde oldu, ellediğiniz an ne kadar kaliteli olduklarını hissediyorsunuz sonra da zaten devamlı takip etme hissiyatına bürünüyorsunuz :)

Etkinliğimde Apolena bizlere tablet çantası hediye etti. Bir tabletim olmadığı için ve kenarda durmasını istemediğim için ben bu çantayı 2 farklı şekilde hazırladım, hatta clutch olarak 1 kere kullandım bile. Aklıma başka şekilde de kullanabileceği geliyor ancak onları yazılı anlatmak istedim çünkü kullanmayacağım bir şekilde sizlerle paylaşırsam yalan söylemiş olurum diye düşündüm:) 


İlk olarak, tabii ki makyaj çantası olarak düşündüm! Belki bir tık büyük gelebilir normal makyaj çantalarına göre ancak seyahate çıkacaksanız eğer, (yaz da geliyor hani), bu şekilde büyük bir çantaya ihtiyaç duyacaksınızdır. İşte ben de tam bu ihtiyaca yönelik olduğunu düşündüm ve içini doldurdum. Çok ferah ve çok fazla ürün alıyor. Bundan dolayı makyaj çantası için ideal.


Bahsettiğim gibi bu şekilde bu çantayı pazar günü kullandım ve çok güzel oldu. İçerisi geniş olduğu için neredeyse her şeyi aldı ve elde çok rahat taşındı. Normalde clutch sevmeyen biri olarak, taşıması çok rahat geldi. Bu şekilde kullandığım için diyebilirim ki, gerçekten çok güzel oldu!

Bunların dışında, okula giden arkadaşlarım bu çantasını defter taşımak için kullanabilir ya da okulda ki özel eşyalarını. Gidecek bir okulum olmadığı için bunu göstermedim dediğim gibi ama bu da bir kullanım şekli.

Tabii asıl amacı tablet taşımak için, bir tabletiniz var ise, tüm bunlara hiç gerek yok. Atın tabletinizi çıkın dışarıya!

Apolena'ya desteğinden dolayı çok teşekkür ediyorum!

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Ezgicim tabletim var ama ben de seyahat makyaj çantası yapacağım bunu her şeyi alsın içine :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum miniye de büyük gelir zaten bence de kesinlikle seyahat çantası yapmalısın. IG'den de fotosunu bekliyorum :))

      Sil