İlk Etkinliğim #mybkevent

Merhabalar,

Geçtiğimiz cumartesi yani ayın 7'sinde ilk blogger etkinliğimi gerçekleştirdim. Nasıl yapmaya karar verdim, nasıl mailleştim ve bu gün nasıl geldi çattı inanın bilmiyorum. Etkinlik yapmaya karar vermemle 7 Haziran olması bir oldu. Bu süre zarfında bana hep destek olan, her umutsuzluğa kapıldığımda beni kendime getiren , taaa Ankara'lardan kalkıp yanıma gelen Kübra'cığıma bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Sadece Kübra'ya da değil, her defasında yardım edebileceğini dile getiren ve pastamızı hiç üşenmeden gidip teslim alıp getiren İrem'ciğime de çok teşekkür ediyorum. Sponsorlarımızdan Elite World Hotel'de yemek hediye eden Burçin'ime de çok teşekkür ederim. Peynirlerimi taa evinden, metrobüsle bize getiren, poşet ve kargo kutularını taşıyan, masayı hazırlamam yardım eden Selin'ime de sonsuz teşekkürler. Bu etkinliğin adı belki #mybkevent ancak bu hepimizin bir işin ucundan tutarak yaptığı çok güzel bir etkinlik oldu. Tüm katılımcılara ve sponsor firmalara gerçekten çok ama çok teşekkür ederim. 

Bu yazı uzun bir yazı olacak, ayrıca bol fotoğraflı. O yüzden umarım sıkılmazsınız ve okursunuz :)

Etkinliğe ürünleriyle destek olan firmaların yanı sıra, bizzat katılan firmalar da oldu. Hem ürünlerini anlattılar bizlere, hem sohbet ettik hem de tanışmış olduk. Gönül ister ki tüm firmalarla tanışalım.

Aramıza ilk katılan Farmasi oldu, Pınar Hanım ürünleri hakkında bilgi verdi bizlere. İlgisine ve bizimle oluşuna çok teşekkür ediyorum :)


Pınar Hanım'ın elinden hediye poşetlerimizi aldık, Özlem ne kadar mutlu :))






Ve Pınar Hanım ile birlikte tüm katılımcılar :) (Burçin henüz yoldaydı ama kalbimizde:p)


Daha sonra etkinlik kurabiyelerimizi yapan sevgili Tuğçe Hanım ve Merve Hanım katıldı aramıza. O kadar lezzetli ve o kadar güzeldi ki, herkes o an yedi kurabiyelerini. Tuğçe Hanım ve Merve Hanım çok sıcak kanlı ve ilgililerdi bizimle, çok teşekkür ederim.





Daha sonra aramıza Luviyan'ın sahibi İbrahim Bey ve Doğan Bey ürünleri ile birlikte katıldı. Adımıza özel olarak paketlenmişti seçtiğimiz ürünler. Herkes gerçekten çok beğendi ve hemen taktı hediyelerini. Bu şekilde beğenilmesi gerçekten çok hoşuma gitti :)








Daha sonra aramıza Faberlic ve Splat firmaları katıldı. Melisa Hanım öncelikle Splat ürünleri hakkında bizlere bilgi verdi. Splat Türkiye piyasasına yeni giren bir firma. Çok kısa sürede Migros'larda bulabileceksiniz. Splat ürünleri herkesin çok ilgisini çekti. Çünkü çocuklara özel serileri, acı biberli, altınlı, siyah, yeşil çaylı gibi çok fazla çeşitleri bulunmakta. Her üründen 2'şer adet getirmiş olan Boris Bey'in elinden neredeyse ürünler havada kapıldı :)






Daha sonra Melisa Hanım, Faberlic ürünlerini anlattı bizlere. Faberlic her ülkeye özgü çıkardığı serilerle meşhur. Bana hangisi denk geldi, sormayı unuttum, bu da o günün heyecanı diyelim:/ Gerçekten çok ilgili ve içten davrandılar bizlere, hepimizin yüzü gülüyordu yanımızda oldukları süre boyunca. Tabii sosyalleşmeyi asla unutmadık :)) 





Şimdi de sponsorlarımızla çektiğimiz fotoğraflara bakalım, yarın tüm sponsorları tek bir yazıda toplayacağım ama o gün herkesin elinde ürünleri karıştırırken yakaladım ve yakaladığımı hemen fotoğrafladım :)





Adımıza özel defterlerle bize destek olan Hediye Rengi'ne çok teşekkürler. Sanırım blog yazarları yazı yazmayı çok seviyordur, şahsen ben öyleyim. Bu hediyeyle de bizleri çok mutlu ettiler. Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun öyle değil mi:)


Kozmospot'un hediyesini İrem kazandı, adının çıktığını duyunca ne kadar sevindiğini orada olanlar bilir :)



Saçlarına bayıldığım 2 insan Dove ürünleri ile poz verdi. İç kapaktaki fotoğraf ve Selin'in uyumu çok güzel olmamış mı sizce de :)



Dermoeczanem paketlerinden biri Özlem'in biri de Gözde'nin oldu :) Diğer kazananları da bloglarından okuyabilirsiniz :)



Apolena'nın tablet çantası ayrı güzel, kesesi ayrı güzel :) 


Dermokil maskeleriyle bir güzel :)



Recete.com'un şanslılarından biri de Kübra'cığım oldu :) 


Dermorenda'dan çok merak ettiğim Dickinson's tonik Burçin'in oldu :)

Yerken ağzım yüzüm kayıyor, o kadar sevdim o kadar beğendim ki, ağzımın suları aktı şu anda! İnanmazsınız dün Keçici kaşar peyniri arası ekmek yedim!



Ixora bize Fantasy serisinden çok güzel bir set göndermiş, bu kadar güzel beklemiyordum. Gerçekten çok beğendim :)


HC Ovex'i ne kadar sevdiğimi bilmeyen kaldı mı? Eğer hala varsa, ÇOK SEVİYORUM! Özlem de seviyor olacak ki, ne kadar güzel gülmüş :)



Ulric De Varens parfümüyle aşk yaşayan 2 güzellik, Ece ve Burçin. Gerçekten severek kullandığım bir marka UDV, mutlaka deneyin!


Yine güzel saçlı fıstık, Otacı ile :)




Pastanın heyecanından makine ile çekmeyi unutmuşum gerçekten kendimi çok kötü hissettim şu an. :( İlk günden beri ilgisine ve yardımına çok teşekkür ediyorum Nazlıhan Hanım'ın, neler yaptığına bakmak için sizi NazzCake'e alayım :)




Fotoğraf çekmeden olmaz dedik ve bir kaç tane de bizli fotoğraf koyayım dedim :)


Eğer buraya kadar sıkılmadan okuduysanız beni gerçekten ekstra ekstra çok mutlu ettiniz. Gözlerinize, emeğinize sağlık! Hepinize çok teşekkür ederim. Gerçekten çok duygulandım ben bu yazıyı yazarken. Bu uğraşımın altından başarıyla kalktığımı düşünüyorum. Beni yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. Tüm katılımcılara, sponsor firmalara ve buraya kadar okuyan herkese çok çok çok teşekkürler!

Yarın ve daha sonraki günlerde sponsor firmaların ürünlerine yer vereceğim.

Katılımcı arkadaşlarımın da linki buraya bırakıyorum, hala takip etmeyen varsa lütfen "bu siteyi izleyin" butonuna tıklayın :)

makyajayenibaslayankiz.blogspot.com.tr
beautybysyln.blogspot.com.tr
ecegucel.blogspot.com.tr
buneguzellik.blogspot.com.tr
www.gozdeninmasaladasi.com
beyazmadam.blogspot.com.tr
www.gontheblog.com
kardelenkardelen2220.blogspot.com.tr
ozlemlekelebeketkisi.blogspot.com.tr/
http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. ay canım benim harika bir etkinlikti eline sağlık katılan firmalardan hediyelere, pastamıza kadar her şey mükemmeldi canım.. çok sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  2. Ezgicim hersey harikaydi hicbir detayi unutmamissin :) Beni de davet ettigin icin cok tesekkur ederim :*

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir etkinlik olmuş ne güzel :)) Keşke İstanbul'da olsaydım :))

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş her şey emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ezgicim beni de davet ettiğin için çok ama çok teşekkür ederim,her şey çok güzeldi ellerine emeklerine sağlık.
    Sevgilerimle
    ❤ ❤ ❤

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı bir etkinlik olmuş canım. Ben de sizlerle kaynatmak isterdim :) Daha nice etkinliklere ^_^

    YanıtlaSil
  7. her şey çok güzel görünüyor ezgicim

    YanıtlaSil