#mybkevent || Dermorenda

Merhaba,

Bugün ki konuğumda yeni e-ticaret olarak çıkan bir firma olacak. Daha önce sizlere zaten Dermorenda'yı tanıtan bir yazı yazmıştım. Sağolsunlar Kübra'yı kırmayıp bize ürün gönderdiler. Ben de içerisinde deneme fırsatı bulamadığım ve çok merak ettiğim Avéne termal suyu kaptım ve hemen kullanmaya başladım.


Katıldığım bir başka etkinlikte başka bir markanın ürününü kullanmıştım ve termal sulardan çok memnun kalmıştım. Hatta dayanamayıp MAC'ten Fix+'ı da almıştım. Ancak MAC'inkini kullanmaya kıyamıyordum. Hala duruyor bir köşe de. Neyse şu an ki konumuz Avéne.

Çoğu blogta Avéne'nin diğerlerinden çok daha iyi olduğunu okudum. Ben "çok büyük bir fark" göremedim açıkçası. Normal bir termal sudan farkı yok. Makyaj öncesi, makyajı yaptıktan sonra ya da çok terlediğim zamanlarda uyguladım. Her seferinde aynı etkiyi yaptı. Ferahlattı, makyaj sonrasındaki pudralı görüntüyü azalttı. Kısacası çok büyük bir artısını göremedim. Ancak şu anda da havalar bu kadar sıcakken o kadar güzel bir şey ki, hemen rahatlatıyor insanı.


Seveni çok biliyorum, hadi bakalım sevenleri hemen Dermorenda'ya yolluyorum :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Ben Sarıkız' ın termal suyunu kullanmıştım çok güzeldi :) Sonuçta içinde ki aynı ürün farklı beklentilere kapılmamak lazım. Çoğu popüler ürüne aldanmadığım için bulursam yine Sarıkız alırım :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil