Yaza Merhaba Çekiliş Sonucu




Merhaba,

Yaza Merhaba çekilişi dün itibariyle bitti, bugün hemen uzatmadan açıklamak istedim. And the Oscar goes to... 


Antalya'lı bir fıstık anne :) Ceyda'cığım mailini Cuma akşamına kadar bekliyorum :) 


Kazanamayanlar üzülmesin şurada hala devam eden Turuncukasa ile yaptığımız çekilişimiz var, onun dışında ay sonunda yeni bir çekilişim olacak! 

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Tam bloggerı açtım karşıma ilk senin post çıktı ufak çaplı bir şoktan sonra aaaaaaaa dedim =D Çok sevindim bebeğim hemen mail atıyorum :* :) :)

    YanıtlaSil