#mybkevent || Dove

Merhabalar,

Bugün ki konuğum yine cömert davranan bir firma. Etkinlik hazırlığında, çalıştığım için kargo için ev adresini veriyordum. Annem bir gün aradı Unilever'den çok ağır bir kutu geldi, kaldıramıyorum dedi. Düşündüm taşındım derken annem Dove'a ait olduğunu ve çok güzel 2 paket yolladığını söyledi. Neyse o gün eve gitme saati bir türlü gelmedi anlayacağınız. Gittim eve, kocaman bir paket ile karşılaştır. Dove yetkilileri yeni ürün gönderimi içerisinde olursanız, göndereceğiz demişlerdi. Kargo bana geldiğinde de zaten bir çok blogta gördünüz bu ürünleri, o araya denk gelmiş olmak gerçekten çok güzel oldu :)


Şimdi içerisine bakalım: Kutudan 2 adet saç bakım spreyi çıkıyor. Biri yoğun onarıcı bakım spreyi, biri ise besleyici bakım spreyi. Saç uçlarımda aşırı kırılma olduğu için hemen "yoğun onarıcı" olanı kullanmaya başladım. Bunlar ön gösterim olduğundan dolayı yakında inceleme yazıları da gelecek. Besleyici bakım spreyini ise annem kullanmaya başladı, onun da ağzından yorumlarını aktaracağım :)



Saçlarımın arka alt kısımlarını siyah renge boyadım (lise mezuniyetimde de aynı saçı yaptırmıştım.) ve boyadan sonra iyice saçımın kırılganlığı arttı. Bunu gidermek için de bir süre bu ürünü kullanıp sonuçlarını yazacağım.


Dove'a çok teşekkür ederim, buraya koymadığım çanta askısı, rozet ve yapışkanlı kağıtları çoktan kullanmaya başladığımı da belirtmek istiyorum :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum: