#mybkevent || Dermoeczanem

Merhabalar,

Yine bol fotoğraflı bir yazıya hoşgeldiniz! Öncelikle hepinize iyi hafta sonları demek istiyorum ^.^ Çok çalışıp çok yoruluyoruz hafta içi, hafta sonu da iyice dinlenelim, hatta sıcaklar bastırdı, hafta sonu kaçamakları da başladı. Bugün bahsedeceğim ürünler, benim gibi tatile gitmeyip hafta sonlarını değerlendirenlere gelsin diyorum ve #mybkevent sponsorlarından Dermoeczanem'in bizler için göndermiş olduğu ürünlere geçiyorum. 


Etkinlik hazırlıkları sırasında yetkililerle konuşurken, yaza özel bir paket hazırladıklarını söylediklerinde bu şekilde dolu dolu beklemiyordum açıkçası. Tam çantaya koyup kendini deniz kenarına atmalık şekerim bu ürünler. Şimdi kısa kısa yorumluyorum, zaman içerisinde kendimi deniz kenarına atarsam daha derin bilgiler paylaşabilirim sizinle. Şimdilik böyle bir planım yok maalesef ^.^


Bioderma After Sun, Bioderma H2O, NUXE, Heliocare ve Uriage'in aynasından oluşan bu pakete hadi yakından bakalım. Ayrıca içerisinde ki kataloglardan en dikkatimi çeken ise, Eyeko'nun oldu. Eyeko ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz :)


Bioderma H2O'yu hepimiz çok seviyoruz tartışmasız, son zamanlarda başka bir ürün kullandığımdan ve elimdeki açık H2O'ları bitirdiğimden yenisini açmıyordum ancak bu ufak boyu tam iş yerinde bana lazım olan şeymiş ^.^


Her ne kadar kozmetik/güzellik/bakım bloğu olsam da çantamda ayna taşımadığımın bizzat şahitleri Ece ve Selin'dir! Bu ufaklığı artık çantamdan ayırmayacağım :)


NUXE'nin kuru yağlarını neredeyse her blogta okuyup deneme fırsatı bulamamıştım. Henüz hakkında net düşüncelerim belirginleşmedi, yakında ayrı bir yazı hazırlayacağım (her ne kadar geç kalmış olsam da!). Şimdilik ne şekilde kullanabileceğinizi yazıyorum sadece.

- Tüm cildinize bakımı,
- Banyo öncesi ve sonrası saç bakımı,
- Tırnak etlerinizin bakımı, 
- Tüm ten makyajınızı yapmadan önce ya da fondoten ile karıştırıp,
- Işıltılı olan kuru yağı vücudunuzu renklendirmek ve ışıltı katmak için
kullanabilirsiniz. 


Şimdi gelelim beni en heyecanlandıran ürüne, Heliocare güneş koruyucu! Renkli nemlendirici gibi, hafif bir kapatıcılık veriyor ve sizi güneşten koruyor. 50 spf içermesi de cabası! Ben bunu tek başına da kullanıyorum, zaten hava çok sıcak fondotenler ağır gelmeye de başladı, BB ve CC kremden sonra en çok ilgimi çeken bu renkli güneş koruyucuları oldu. Dilerseniz fondoten/BB ya da CC kreminiz ile karıştırıp kullanabilirsiniz, dilerseniz altına baz yapabilirsiniz ya da dilerseniz benim gibi tek başına kullanabilirsiniz. Kararı tamamen size bırakıyorum :p


Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş hepsi de. Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. güneş koruyucu krem enteresanmış güzel duruyor :)

    YanıtlaSil