#mybkevent || Faberlic

Merhabalar,

İlk olarak sizleri yine bol fotoğraflı ve uzun bir yazının beklediğini söyleyerek başlamak istiyorum. Anlatacak yazacak çok şeyim var, o yüzden beni okuyanlara çok teşekkür ediyorum.

Bugünün konuğu Rus kadınlarının güzelliklerinin sırrı, Faberlic! Ne yalan söyleyeyim ben isimlerini etkinliğime kadar duymamıştım, etkinlik için görüşürken Melisa Hanım'ın ne kadar mükemmel bir insan olduğunu yakinen gördüm. Tüm emekleri ve yardımları için çok teşekkür ediyorum kendisine. 

Ürünler hakkında yazacaklarım ilk izlenim olup, detaylarına daha sonra tek tek değineceğimden emin olabilirsiniz.Şimdi kısa kısa ön izlenimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.


Hali hazırda kullandığım bir duş jelim olmadığı için Faberlic ürünlerinden ilk olarak ortada görmüş olduğunuz mükemmel kokulu duş jelini denedim. Kırmızı ürünlere, kırmızı meyve kokularına ve türevlerine karşı hassasiyetim olduğu için ilk başta poşetimden çıktığında kendimi kötü hissettim yalan yok, sonra açıp kokladığımda aslında hiç kırmızı bir şey olmadığını anladım ve rahatladım. Koku tarif edemem bilirsiniz ancak çok temiz ve ferah birazcık da şekerli kokuları var bu serinin. Yani aslında bakarsanız tam benlik. Temizlemesi, verdiği koku ve kalıcılığı gayet başarılı. El kremi ise hemen emiliyor ve asla yağlı bir his bırakmıyor. Daha ne olsun öyle değil mi?


Her blogta okuduğum, her okuduğumda da üşenmesem de kalkıp yapsam dediğim bir şey var sırada! Bir dudak peelingi! Henüz çikolatalı olanı denemedim çünkü kokusunun muhteşemliğinden kaynaklı olarak annemin el koymasıyla en kısa zamanda 1 kere bile olsa deneyeceğim.


Şu an basedeceğim ise, şekerli olan dudak peelingi. Dediğim gibi hiç yapmadım hayatımda, evet çok büyük bir eksiklikmiş. Sürdüğüm ilk andan itibaren etkisini çok beğendim. Dudaklarımı yumuşacık yaptı, asla irite etmedi. Sildikten sonra dudaklarımda kalan tadı da ayrıca çok beğendim :) 


Şimdi gelelim en can alıcı ürünlere, renkli kozmetiklere! Şu sol tarafta gördüğünüz, çikolata kabına benzeyen pembe şey, bir ruj kabı! Sadece bu kap için bile alınmaya değer, göze hitap etmesini çok iyi biliyorlar gerçekten. Ruj ise öyle normal değil :) Altından basıp açıyorsun ve eli dolduran ağır bir kaba sahip.


Dudaklarımı çok güzel nemlendirdi, mat bitişli olmasa bile ağırlık, ıslaklık ve yapışkanlık yapmadı. Özellikle de nemlendirmesine gerçekten bayıldım. Kalıcılığı ise, bir şey yemez içmez iseniz 3 saati geçiyor. Akşam sürdüm ve bir şey yemedim 3 saate yaklaştı kalıcılığı, ben ruj tazelemeyi seven biriyim o yüzden benim için çokta problem değil açıkçası :)



Şimdi geldik, ilk görüşte renklerine vurulduğum tam benim kalemim olan far ve göz kalemine. Farın özellikle pembe olan kısmına ilk görüşte aşık oldu.

Farlarda biraz tozutma mevcut onun dışında eksi hiç bir yönü yok. Tozutmasına rağmen göz altlarıma ve kirpiklerime dökülme yapmadı, bu da beni şaşırttı. Tampon hareketlerle uyguladım bunun da etkisi olabilir tabii. 

Farlar ışıltılı, bu yüzden günlük kullanımda az bir miktarı tüm göz kapağınıza yaymanız gerekiyor, akşam makyajı için ise, isterseniz kat kat sürün mükemmel duracaktır.




Bu fotoğraflar da ben çokça uyguladım ancak hala fotoğraf çekme işini beceremiyorum :/ Bunu en kısa sürede öğrenmem gerekiyor, biliyorum. 

Koyu renk ile gölgelendirme yaptım, açık pembe rengi ise tüm göz kapağıma uyguladım.

Kaleme gelince, far ile uyumlu. Kahverengi ve içerisinde hafif ışıltılar bulunuyor. Çok göze batan büyük ışıltılar değil ancak far ile birbirine çok yakıştığını söylemek istiyorum.


Bu fotoğrafta ise, sol gözüme farları ve kalemi uyguladım, sağ gözüme ise sadece göz kapağı üzerine açık rengi uyguladım. Biri gece biri de gündüz makyajına uygun olmuş oldu böylelikle.


Şimdi geldik benim en beğendiğim ürüne. Rengine hasta oldum, tam bir elit rengi. Ojenin her türünü çok sevdiğim için, tabii ki bayıldım. Tek katta da etkili olsa bile, 2. katı mutlaka geçmelisiniz. Boyutu ufak ojenin ancak içindeki fırçanın boyu normal ve sürüşü mükemmel. Gerçekten çok beğendiğim bir ürün oldu.

Buraya kadar okuduysanız eğer, gerçekten çok ama çok teşekkür ediyorum. İlk defa denediğim ürünler her zaman beni çok heyecanlandırmıştır, bana bu heyecanı yaşattığı için Faberlic'e ve Melisa Hanım'a bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Genellikle Azerbaycan'lı bloggerlar da gördüğüm bir markaydı Faberlic. Rujun ve ojenin rengine de bayıldım canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil