#mybkevent || OVEX

Merhabalar,

HC Ovex hakkında ki düşüncelerimi şurada anlatmıştım. Üzerinden 3 aydan fazla geçti, bu süre zarfında ki düşüncelerimi anlatacağım. Aynı şeylerden bahsedip sizi sıkmayacağım :)


1 kutu Ovex sizi minimum 4 ay götürür, muhtemelen daha uzun süre gidebilir çünkü biz arada annem ile kullandık. Şu an 2. kutunun çeyreği de bitti. 

İlk kutu bitince, 2. kutuyu nereye koyduğumu unuttuğumdan dolayı 2 hafta kadar saçlarıma Ovex uygulayamadım. Bu süre zarfında ise neler yaşadım ondan bahsetmek istiyorum.

Kullanmadığım ilk gün bir fark görmedim, derken 2. ve 3. yıkamadan ve kullanmamadan sonra ise saçlarım eski haline döndü. Meğer o kadar iyi gelmiş ki saç uçlarımda ki kırıklarıma, kuruluklarıma ve cansızlığa ne kadar iyi geliyormuş bir kez daha anladım! Baktım saç uçlarımdaki kırıklar ve kuruluk git gide artıyor ve eski haline geliyor, bir an önce yeni kutumu bulmam lazım dedim ve kullanmaya başladım. Şimdi ise o kuruluktan ve cansızlıktan eser yok :)


Saçbakım'a ve Asena Hanım'a sonsuz teşekkür ediyorum, çok severek çok beğenerek, çok bayılarak kullanıyorum ve kullanmaya devam edeceğim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

2 yorum:

  1. Devamlı kullanılması zorunl gibi olan ürünler biraz can sıkabiliyor. Bunun yeriine bir süre kullanıp saçı iyileştirip. Belki 4-5 ay sağlıklı kalması daha makbul olurdu.

    YanıtlaSil
  2. Aaa süpermiş benim saçlarımın uçları çalı gibi oldu artık kestirdikten sonra adam akıllı bir bakım yapmalıyım ki tekrar yıpranmasın =/

    YanıtlaSil