#mybkevent || Cyréne

Merhabalar,

Bundan tam 1,5 ay önce Cyrene makyaj temizleme suyunu şurada sizlere anlatmıştım. Ne kadar sevdiğimi ve ne kadar beğendiğimi defalarca dile getirmiştim. 1,5 aylık bu zaman dilimi içerisinde bu markanın 1 kutusunu bitirdim. Ben biraz fazla kullanıyorum bu temizleme ürünlerini açıkçası, normalde üzerinde 100 kullanıma kadar yazıyor ben ancak 50 kere kullanmışımdır. Bunun nedeni tamamen benden kaynaklı, tam olarak temizleyebildiğime güvenmiyorum. Sadece Cyréne için değil bu, diğer tüm markaların makyaj temizleme sularını da çabuk bitiriyorum.


Hakkında uzun uzun bir yazı yazmıştım, tekrarlamak hoş olmayacaktır ancak eğer imkanınız var ise, bir makyaj temizleme suyu arıyorsanız kesinlikle ama kesinlikle Cyréne'nin bu ürününü almalısınız.

- Göz yakmıyor.
- Çabuk temizliyor.
- Germe, kuruluk yapmıyor.
- Uygun fiyatlı.
- İritasyon yaratmadı (benim cildimde, her ciltte farklı olacağını tahmin edersiniz.)

Kullanan var ise, yorumlarını bekliyorum:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

5 yorum:

  1. en sevdiğim ve şu an için en iyisi bence de bu eski şişem azalıyordu yenisinin gelmesi süper oldu..:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum ben de aynen senin gibi düşünüyorum, başka birine elim gitmiyor. 2.şişe bal kaymak oldu :)

      Sil
  2. Cyrene urunlerini bende cok begeniyorum cnm makyaj temizleme solusyinu ve glycolic asit super:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Glycolic asiti denemeye cesaret edemedim ben, bekliyor öylece bir köşede :(

      Sil
    2. bence dene onu çok memnunum ama şimdi yaz geldi tabi ben bir şişe bitirdim 2. için sonbaharı bekleyeceğim..

      Sil