Brow This Way

Kaşlar yüzün çerçevesidir derler. Kaşları doldurmadığınız zaman ya da yüz şeklinize uygun olan kaşı bulamadığınızda ya olduğunuzdan yaşlı gözükürsünüz ya da genç. Genç görünmeyi kim istemez? Bu sezonun modası da kalın kaşlar! Ben de bu modadan yola çıkarak yaklaşık 5 aydır kaşlarımı kalınlaştırmaktayım. Kuaförü de sevmediğimden, kendim şekil verdim. Şimdiki halinden de memnunum. Tabii kaşlarımın renge, duruşa ve sabitliğe ihtiyacı oluyor.

Brow This Way

Rimmel London'un ülkemize gelmeyen ürünlerinden bir diğeri de, kaş sorunu yaşayan insanlar için ilaç olan ve sonunda gelen Brow This Way isimli 3 rengi bulunan renkli kaş rimeli. Şeffafı da mevcut ancak henüz ülke sınırları içerisine girmedi.

Brow This Way

Kaşları; kalem, far ve bu şekilde renkli kaş rimelleriyle şekillendirmek mümkün. En pratik olarak gösterilen renkli kaş rimellerinin de kendi içerisinde handikapları bulunmakta.

Kalıcılığı güzel!

Renkli kaş rimellerinin en büyük sorunu uygulamada kolaylık sağlamaması. Eğer hızlıca hazırlanmanız gerekiyorsa bu şekilde renkli kaş rimellerine başvurmayın. Uzun ve rahat makyaj yapıyorsanız ise, tam istediğiniz şekilde kaşlarınızı ortaya çıkartıp, şekil verebilirsiniz. Kısa süre diliminde, fırça ucuna çok fazla ürün geldiği için, hakimiyeti çok kolay değil. Eğer benim gibi kaşlarınızın başlangıç noktasında daha fazla boşluk var ise, alnınıza kadar kaş rimelini bulaştırıp, kontrolü kaybedebilirsiniz. Makyaj yapmak için acelem olmadığı zamanlarda kullandığım kaş rimelinin kalıcılığı çok güzel. Gün içerisinde akma, bulaşma ya da uçma yapmıyor. İlk sürdüğünüz haliyle kaşlarınızda kalıyor. 

Brow This Way

Rimelin yanında bulunan makyaj temizleme çubuğu, geniş vaktiniz olduğunda bile kaş rimeli hakimiyet sorunu yaşattığından dolayı, kaş altına ve üstüne bulaşma yapıyor. Bir makyaj temizleyicisi içerisine batırdığınız makyaj düzeltme çubuğunun ince tarafı ile bu fazlalıklardan kurtulabilir, daha şekilli bir görünüme kavuşabilirsiniz. Dilerseniz kaşınızın altına ve üstüne kapatıcı uygulayıp daha keskin bir görünüm elde edebilirsiniz. 


Sevgiyle kalın... 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Bu ürün uygun fiyatlı olduğu için benim de aklımda, inceleme yazısı için teşekkürler. Benefit'in kaş rimelini denediniz mi? Ben onu kullanıyorum, özellikle de hızlıca hazırlanmam gerekiyorsa daha da pratik oluyor ve hakimiyeti kolay. Bu arada kaşların başlangıç yerinde boşluklarınızın olması bence güzel! Çünkü kaşlar boyansa bile o kısım doğal durması açısından fazla düz yapılmaz. Rengi size uymuş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefit'in kaş rimelini 2-3 kere Sephora'da denedim, hakimiyeti daha kolay ancak tam olarak kaş rengime uyan rengi yok, iki tonu karıştırmam lazım o yüzden almadım. Bu ürünün fırçası Benefit'e göre biraz daha büyük olduğu için onun kadar uygulaması kolay değil. :( Kaşlarım daha yeni yeni adam olmaya başladı, güzel yorumun için de teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Aslında Maybelline kaş maskarasının ucu Rimmel'in brow this way'ından daha küçük. Tabi bildiğim kadarıyla TR sınırlarında yok. Duru'nun da dediği gibi aslında açık olması, doğal durmasına sebebiyet veriyor. Renk sana tam uymuş, güzel günlerde sür sürüştür :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke Maybelline'de gelse, seçeneklerimiz çok az. Bunun en açık rengini kaşlarıma sürsem kaçarsınız o kadar kötü durdu bende :) Teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Aaa ben de tam aksine kaş maskaralrının kullanılmasını cabuk ve pratik kullanıyorum. Aylardır farklı farklı kaş maskaraları denedim ve ne olursa olsun kolay olduklarını farkettim. Bu maskarayı da denedim oldukca da begendim ama gittigimde bana uygun rengi yok diye almadım. Fırcası mac'e göre oldukca minik bu arada . Belki ben Mac'in buyuk fırcasına alıstıgım icin kolay geliyordur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet MAC'in kaş maskarasını da denedim, onun ucu düz olduğu için bundan daha kolay uyguluyor. Tombikliği hakimiyet sorunu yaratan bende :) MAC'i de pek sevemedim ama olsun kuzum :)))

      Sil
  4. Bir mac brown set kadar olmasada fena degil. Fırçası kısa oluşundan bende surerken zorlanıyorum sizin gibi. Her watsonda yok maalesef şu gune kadar 1 defa bulabildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hala gelmedi çoğu Watson's'a. Bir kere gördüğüm yerde 2. kez göremedim henüz. Zor olsa da uygun fiyatlı olmasından dolayı kullanılabilecek bir ürün :)

      Sil