MAC Velvet Teddy vs Wet'n Wild Bare It All Karşılaştırması

MAC Velvet Teddy vs WnW Bare It All Karşılaştırması

Karşılaştırma yazısı yazmaya alışkın olmadığım için her iki rujdan aynı anda bahsedeceğim. Aklınıza takılan bir soru olduğunda, yazımda da bahsetmemişsem yani unutmuşsam lütfen sorunuz, bildiğim kadarıyla cevap vereceğim.

Velvet Teddy Şubat ayından beri benimle. Tam hakkını vererek kullanmaya ise Ağustos ayında başladım Ekim sonu itibarıyla da bitirdim. Velvet Teddy hakkında derin bilgilere sahibim.

Wet'n Wild Bare It All'u ise Kasım başı itibarıyla kullanmaya başladım, 1 aydır neredeyse her gün kullanıyorum ve yarısına geldim. Demek istediğim o ki, her iki ruj hakkında da bilgilerim çok taze ve derin. Şimdi dilerseniz karşılaştırmaya başlayalım.

MAC Velvet Teddy vs WnW Bare It All Karşılaştırması

Öncelikle elimin üzerinde göstermek istedim, bunun nedeni ise dudaklarımda tamamen aynı durması ki bunu da aşağıdaki fotoğraflarda göreceksiniz. El üzerinde renkleri birbirinden farklı gözüküyor. Bare It All bir tık daha mavi alttonlu, Velvet Teddy ise daha az. Mavi alttonlu derken ise, soğuk bir renk olduğundan bahsediyorum. İçerisinde mavilik, kahvelik ve çok az bir pembelik barındırıyor her ikisi de.  

MAC Velvet Teddy vs WnW Bare It All Karşılaştırması

Dudakta duruşları ise neredeyse aynı. Aradaki farkı görebilmek için çok keskin gözlere sahip olunmalı diye düşünüyorum. Bir kaç kere iki dudağıma farklı farklı sürüp insan içine çıktığımda kimse yadırgamadı çünkü bana göre, benim dudağımda duruşu tamamen aynı. Renk ve yansıma bakımından hiç bir farkı yok. Şimdi ise yapı farklarından bahsetmek istiyorum.

* MAC rujlarında olan o "anane ruj kokusu" buram buram varken W'nW tamamen kimyasal kokuyor. 
* İkisi de mat olsa da MAC daha çok nem verirken W'nW neredeyse hiç nem vermiyor.
* Mat rujların kalıcılığı her ikisinde de var ancak W'nW'ın kalıcılığı biraz daha fazla.
* Her iki ruj da devamlı tazelemede dudakları kurutuyor.
* W'nW tebeşirimsi yapıda. Bunu yukarıdaki fotoğrafta da görebilirsiniz. 
* Alttonlarından dolayı her ikisi de dişleri beyaz gösteriyor. MAC biraz daha üstün bu konuda ama çok bariz bir farkı bulunmamakta.
* MAC 55 TL, Wet'n Wild 9.90 TL.

MAC Velvet Teddy vs WnW Bare It All Karşılaştırması

Her ne kadar sinirli de çıkmış olsam, tüm yüzde nasıl durduğunu da göstermek istedim. Sabahın köründe işe gitmeden önce ışığı yakalayabilmek adına fotoğrafladığımdan sertliğimi mazur görünüz :)

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

12 yorum:

  1. Bu ruju Mac'in cherish rujuna muadil olarak da göstermiş bazı bloglar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde Cherish olmadığı için bir şey diyemeyeceğim ama bence Velvet Teddy ile aynı :)

      Sil
  2. Mac daha kalıtelı duruyor her anlamda bariz ortada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 55TL yerine 9.90 TL'ye alınabilecek en güzel muadil ama :)

      Sil
  3. Wnw bi parça Daha kuru bir yapıya sahip sanki maç azıcık daha nem vermiş gibi ama renkler birbirini aynısı hiç fark yok gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet resmen tebeşirden yapılmış W'n W :/

      Sil
  4. Aynı görünüyor gerçekten ve renkleri de çok güzelmiş :) bare it all aklımda olacak. Teşekkürler yazı için :)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. renkler arasında neredeyse hiç fark yok =) Koldaki swachta biraz farklı gibi dursa da dudakta duruşu birebir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudağın rengi o farkı kapatıyor gerçekten, el üstünde yoksa cidden farklı gibi duruyor :)

      Sil
  6. Sen cok iyi cikmissin, ben iyi bir foto yapmak icin sekilden sekile giriyorum kendim bile korkup hemen geri siliyorum bazilerini haha :D Mac Velvet Teddy i bende merak ediyordum, ama zaten kuru dudaklarim var dahada kurutur diye korkuyorum ve Mac Mat rujlari bende cok felaket duruyorlar maalesef :) WnW de hic yakinlarimda satilmiyor, yoksa o fiyata kesinlikle denenir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh! Ben de iyi bir açı yakalamak için 34762942 tane çekiyorum, içlerinden iyi olduğunu düşünüp ayırdığım bile çok kötü oluyor. Çok iyi anlıyorum yani seni:)
      Eğer kuruluk varsa uzak dur ama fiyat bakımından alınabilecek bişey :)

      Sil