Lorea'l Elseve Extraordinary Oil


Renkli kozmetikler kadar saç bakıma da yönelmeliyiz. Saçların ne kadar sağlıklı olduğuna bakmadan, beslemeli, sağlıklı olmalarını sağlamalıyız. 

Adı gibi mucizevi!

Saç bakım ürünlerinden beklentim, saçları yağlandırmadan, ağırlaştırmadan ve kirletmeden etki etmesi. Bu nedenden dolayı bir çok saç ürününü kullanıp, memnun kalmadan attığım olmuştur. Bu ürün ise saçları kirletmeden, yağlandırmadan ve ağırlaştırmadan canlılık veriyor, saçları parlak, bakımlı ve sağlıklı gösteriyor. Saç uçlarım için cenaze düzenleyecekken tanıştığım bu yağ, kırık görünümünü azaltıp, saçtaki kuruluğu parlaklığa ve canlılığa dönüştürdü. Gerçekten de adı gibi mucizevi bir yağ.

Uygulama nasıl olmalı?

Üzerinde ıslak ve kuru saça ugulanabileceği yazıyor, ben en güzel sonucu kuru saça uygulamayla aldım. Etkisini ve verdiği canlılığı daha net gözlemleyebilirsiniz böylelikle. Öncelikle saçlarımı kurutuyorum ve ardından kuru saç uçlarıma uyguluyorum. Bir pompa ürünü parmaklarıma alıp, biraz ısıtıyorum ve saçlarımın yarısından aşağısına doğru yavaş yavaş yediriyorum. Perçemlere de uyguluyorum, bu bölgede de ağırlığa ve kirliliğe engel olmuyor. 

Elinize aldığınız yağ biraz kötü kokuyor ancak saçınızla bütünleştiğinde ortaya çıkan koku gerçekten temiz, ferah ve koklanası. Saçlara verdiği etkiler dışında, yaydığı koku bile kendinizi taze hissetmenize yeterli olacaktır.

Ürünü Watson's, Gratis, Rossmann, Migros, Cosmo Home gibi kozmetik/bakım satışı yapan mağazalardan alabilirsiniz. Ben Watson's'tan 9.90 TL'ye satın aldım.

Sevgiyle kalın... 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Uzun süredir kullanıyorum çok memnunum cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel gelen ürün bulmak zor gerçekten :)

      Sil
  2. Ben de uzun süredir denk gelip almak istiyordum ve Gratis'in büyük indiriminde aldım, iyi ki almışım da :) ne zaman sürsem saçların çok güzel oldu iyice gibi yorumlar alır oldum :))

    YanıtlaSil