CelluBlue Selülit Aleti

Biz kadınların en büyük derdir selülit. Yanlış beslenme, yanlış diyet, yeme alışkanlıkları, yaş, kilo derken bir çok nedeni vardır. Sadece "kilolu insanlarda" vardır algısı tamamen yanlıştır. Ayrıca yaşa bağlı olması da belli bir yaşa gelmiş benim gibi kadınların mutlaka karşılaştığı bir sorundur.

CelluBlue Selülit Aleti

Bahsedeceğim ürün ise, minicik boyuna bakmadan kadınların korkulu rüyası olan selülit ile mücadele eden bir ürün.

Genetik olduğunu unutmayın!

Yukarıda bahsettiğim nedenlerin dışında en büyük etkenin genetik olduğunu unutmayın. Ailenizdeki kadınlarda eğer selülit sorunu var ise, muhtemelen sizde de olacaktır. Genetik dışında tüketilen yağlı yiyecekler, vücudunuza uygun olmayan diyetler, giydiğiniz pantalonlar ve hormonlar selülitin en başlıca düşmanı. Öncelikle vücudunuzu tanımanız ve ona göre hareket etmeniz gerekiyor.

20 yaşında selülitle savaştım.

Bundan 5 sene önce selülit ile tanıştım. Ailemde var, kilo alıp vermelerim ve dengesiz beslenmenin buna neden olduğuna eminim. Ne zaman dikkat etsem, azalma gözlemledim. 5 yıl önce bazı yardımcı kremlerle selülitli görünümü %70'e kadar azalttım, oluşumunu da yavaşlattım. Devamını getirmedim ve selülitlerim çoğaldı.

CelluBlue Selülit Aleti

Bu küçük mucizevi alet ise %60'a yakın bir etki gösterdi. Selülitli bölgeye vakum yoluyla uygulanan bu alet ile birlikte kremler de kullandım. Tek başına bir süre sonra tahrişe neden oldu. Ancak kullandığım krem, selülit karşıtı değildi. Bu nedenle %60 azalmaya neden olan ürün sadece CelluBlue'dur. 

Kullanım sırasında bacak bölgemde kızarma, uyuşma, karıncalanma hissi verdi. Bu nedenle kan dolaşımım hızlandı ve selülitli bölgenin azalmasına olanak sağladı.

Eğer siz de bu alet hakkında daha fazla bilgi almak ve sahip olmak istiyorsanız burayı inceleyebilirsiniz. 

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder