RASTGELE!

Yemek yemeyi sevmeyen var mıdır? Balığı, mezeyi, salatayı, tatlıyı... Tahmin ediyorum ki çok az yiyenler bile yemek yemeyi, yeme kültürünü, yeni lezzetler keşfetmeyi çok sever. Ben de bu kulvardayım. Yemek yemeyi çok seviyorum, yeni şeyler tatmayı, beğensem de beğenmesem de yeni yerler keşfetmeyi, yeni lezzetler aramayı. İşte yine böyle bir yazı ile karşınızdayım. Geçtiğimiz Haziran ayında yapmış olduğum etkinlik sonrası da annem ile baş başa yemeğe gittiğimiz; lezzeti, sunumu, yaklaşımları ve atmosferi ile bizi kendine hayran bırakan Elite World Hotels'te bu sefer akşam yemeğine davetliydik. Rakı-balık eşliğinde Anason Orkestrası'nın 45'lik parçalarıyla enfes bir akşam geçirdik. Öncelikle Burçin'e ve Elite World Hotels'e teşekkür ediyorum. Teşekkür etmeden geçmek istemediğim bir kişi daha var! İş arkadaşım Öznur :)

Elite World Hotels

İş çıkışı Taksim'de merkeze çok yakın lokasyonda bulunan Elite World Hotels'e Kadıköy'den ulaşım çok kolay. Aslında bakarsanız, İstanbul'un her lokasyonundan ulaşım çok kolay. Taksim Gezi Parkı'nın hemen solunda arnavut kaldırımları takip ederseniz, çok rahat bulabilirsiniz.

Otel ve restoran hakkında daha önceki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.
Bu seferki konsept rakı-balık olduğu için açıkçası uçarak gittim. Rakı sofrasının muhabbeti her yerde bulunmaz. 2 masa hazırlamışlardı, diğer masa ile etkileşime giremesem de, yeni tanıştığım ve sohbet ettiğim herkesi ayrı ayrı çok sevdim. Şimdi gelin, yemeklerden, müzikten bahsedelim.

İlk olarak olmazsa olmaz mezelerimiz geldi. Ne arasanız vardı, tabii ben yine her zaman olduğu gibi mezeler ile doydum. Rakıyı saymıyorum bile. 6 yıldır ağzıma rakı içmediğim için çok güzel geldi mezelerle birlikte.

Elite World Hotels
Masaya gelen mezeleri hemen bozduğum için toplu halde fotoğrafladım. Bu yazı biraz bol fotoğraflı olacak, baştan söyleyeyim.

Elite World Hotels

Eee rakı içip, tüm masa bardak tokuşturup, RASTGELE! demeseydik olmazdı!

Elite World Hotels

Anason Orkestrası'nın güzel şarkıları eşliğinde, mezelerimizi yerken ve rakılarımızı yudumlarken zaman nasıl geçti inanın hiç anlamadık. Levrek siparişimiz de işte bu koyu sohbet ve şarkılar arasında geldi masalara. Tam kıvamında pişmiş, etli, leziz bir sunumdu. Özellikle pesto sosu ile tatlandırılmış olması çok dikkatimi çekti. Muhtemelen artık evde yaptığımız balıklara da pesto sosu koyacağız. Gerçekten çok yakışmış, ağız dolduran bir tadı vardı. Bir de porsiyon çok büyüktü!

Elite World Hotels

Balığın üzerine tatlısız olmaz deyip irmik helvası siparişi verdim ve her zaman olduğu gibi aklım sıcak helvada kaldı! Öznur'un tabağından aşırdığım için de bir tarafım şişmedi :)


Şimdi kısa kısa diğer anlara bakalım isterseniz,

Elite World Hotels

Elite World Hotels

Son olarak restoranın kendi ekmeklerini yaptığını ve çok lezzetli olduğunu da söylemeden geçmek istemiyorum. Yediğim en güzel ekmeklerden olabilir.

Elite World Hotels

Elite World Hotels'te her ay değişik konseptlerle etkinlikler oluyor. Bu seferki etkinlik Rastgele Balık adı altında, rakı balık :) Eğer sizde bu güzel atmosferde arkadaşlarınız ile felekten bir gece geçirmek ve eğlenmek isterseniz 19 Aralık'a kadar sizi Taksim Elite World Hotels'e davet ediyoruz.

Sevgiyle kalın... 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder