Essence Lash Base

Uzun, hacimli, dolgun ve simsiyah kirpikler! Tek seferde takma kirpik etkisi, gün içinde akmayan rimel. Bunların hepsi reklamlarda oluyor değil mi okuyucular? Essence Lash Base, maskara bazını da işte tam bu sebepten dolayı istiyordum. 

Essence Lash Base

Uzun kirpikler hayal değil!

Kirpik yapım uzun olduğu ve hangi rimeli kullanırsam kullanayım uzunluğunu kaybetmediğinden dolayı bu sorunu yaşayan kişileri anlamam mümkün değil. Rimelde tek aradığım özellik, dolgunlaştırması ve simsiyah durması! Ancak siz eğer bir rimelde dolgunluk ve siyahlık bulup, uzunluk arayanlardansanız bu baz tam size göre. Uzun kirpikli olmak artık hayal değil, bu maskara bazı ile mümkün.

Essence Lash Base

Beyaz bir rengi olan bazı, rimelden önce kirpiklerinize uygulamanız ve kurumasını beklemeden rimelinizi uygulamanız gerekiyor. Kuruduğunda uyguladığınızda, ıslakken uyguladığınızdan daha az sonuç alıyor, hayal kırıklığına uğruyorsunuz. Bazı uyguladıktan sonra kullandığınız rimel de yukarıda bahsettiğim gibi çok çok önemli! Sadece uzunluk veren bir rimel uyguladığınızda, cılız ancak uzun kirpiklere kavuşuyorsunuz. Ben bu bazı en çok Gosh Boombastic ile uygulamayı seviyorum. Hem uzun, hem hacimli, hem dolgun hem de simsiyah kirpiklere kavuşuyorum.

Aşağıda uygulamaları görebilirsiniz. Rimel uygulamadan ve uğradıktan sonraki görüntü, sağ tarafta baz var sol tarafta baz yok. Aradaki farka baktığınızda bazın ne kadar etkilediğini görebilirsiniz. Yine baz uygulanmış kirpiğimde yer yer beyazlıklar görebilirsiniz, özellikle tam doldurma yapmadım ki bazın bir eksiğini daha göstermek istedim. Eğer rimelinizi tek tek kirpiklere uygulamazsanız ya da düzgün bir sürüm yapmazsanız maalesef kirpiklerinizde beyazlıklar oluşacaktır.

Essence Lash Base

Temizlenmesi ise çok kolay. Her hangi bir zorluk çıkarmadan kirpiklerden çıkıyor. Bir iritasyon ya da alerjiye sebebiyet vermedi. Bu ürünü 9.75 TL'ye Gratis ya da Rossmann'dan satın alabilirsiniz.

Yüksek fiyatlı maskara bazlarını denememiş olsam bile, bu baz beni gerçek anlamda tatmin etti.

Sevgiyle kalın... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Daha önce clinique in bazı denemiştim oda güzeldi ama fiyat olarak bu çok daha uygun deneyecegim; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denemedim ama özellikle MAC'i denemek istiyodum, bu güzel gaz aldı benden :))))

      Sil
  2. bende volumlu ve simsiyah kirpik istiyorum ama istediğim volumü bulamadım , bu bazı bir denemeyeyim bakalım istediğim sonucu alabilecek miyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün sadece uzatıyor, volüm ve siyah kirpikleri kullandığın rimel belirleyecek ama :)

      Sil
  3. ben de memnunum bundan bir de Rimmel London kaş maskarası yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar zor ki kullanımı, elim gitmiyor. Ama en kısa zamanda yazacağım senin için :)

      Sil