Bitirme Projesi [Project Pan]

Merhabalar,

Bundan önce 2 kere bitirme projesi yaptım ve gerçekten biraz başarılı olduğumu görünce de az bir ürünle bir kere daha bitirme projesine başlamak istedim.

Neden başladığıma gelince de, elimde yine denenmeyi bekleyen bir çok ürün oldu ve ben çok takıntılı olduğumu farkettim. Bu ürünleri de zaten uzun zamandır kullanıyordum artık bu süre zarfında da bitsin istiyorum.


Şimdi gelelim ben bu projede neler bitirecekmişim, bir çok ürünü de arama yaparak bulabilirsiniz bloğumda.

DIY Palet : İçerisindeki tüm farları tabii ki bitiremem ama içindeki 2 ürünü bitirmek istiyorum. Biri The Balm-Balm Jovi paletteki renk diğeri ise Mary Louminizer aydınlatıcı. Belki aydınlatıcı bitmez ama gidebildiği kadar gitsin istiyorum açıkçası.

Rimmel London Match Perfection : Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum ve bu zamana kadar kullandığım en iyi fondoten. Bitince ne alacağım bilmiyorum yerine ama zaten artık bitmenin eşiğinde. Fondoten için tavsiyelerinizi bekliyorum :)

MAC Coppertone Blush : Bu da bitmeyecek bir ürün ama ne kadarı giderse kafidir. Bitmesi için uğraşacağım tabi ki ^.^

MAC Studio Finish Concealer : Zaten az var, muhtemelen bitireceğim.

MAC Shroom Eyeshadow : Bitmesi zor ürünlerden hele bir de bitirme projesine Mary Lou'yu koyduktan sonra ama bakalım uzun süre hafif görünümlü makyaj yapacağım bu gidişle :)

Garnier Gözalto BB Kremi : MAC ile birlikte kullanıyorum, içerisinde çok var ama bitmesini istiyorum artık, zamanı geçecek çok kapatıcım oldu elimde:(

MUFE : Siyah göz kalemi kullanmaz oldum eyelinerdan sonra, göz içi dışı, smokey ne yaparsam bunu kullanacağım, hiç beğenmediğim bir ürün oldu, seveni çok biliyorum ^.^

MAC Kinda Sexy : Önümüzdeki kışa kalsın istemiyorum bunun, biter mi bitmez mi emin olamıyorum çünkü uzun zamandır her gün kullanıyorum anca birazcık azaldı :)

Clinique : Resmen bitse de kurtulsam diyorum, kokusu nefesimi kesiyor sonra da bir anda uçup gidiyor resmen.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

15 yorum:

  1. Şimdiden kolay gelsin bitmesi zor ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bana burada gaz veriyor olman lazım değil miydi :((( ::)))

      Sil
  2. Ezgicim çok zor bir project pan olmuş, ama düzenli kullanırsan bitirirsin. Vazgeçmek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi çok teşekkür ederim :) Bu gaza ihtiyacım vardı :)

      Sil
  3. Clinique happy parfüm mü o Ezgi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, Clinique Happy in Bloom adı. Hiç memnun değilim :(

      Sil
    2. Kokuyu biliyorum ama hiç kullanmadım :/ Oda spreyi gibi sık bitsin :)

      Sil
  4. hadi sana kolay gelsin canım darısı başıma inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Benim de bir project pan'e girismem lazim sanirim :) kolay gelsin Ezgim valla bunlari bitir ilk urunun benden hediye

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin.
    Ben project pana koyduğum ürünleri hiç kullanamadım ya. :/ Özellikle makyaj malzemelerini..

    YanıtlaSil
  7. Benim de tam ihtiyacım olan şey :) Kolay gelsin sana tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. kinda sexy yi bana gönder bebeğim yardımcı olayım =D hihih

    YanıtlaSil
  9. Umarım hepsi kısa surede biter tatlımm:)

    YanıtlaSil