Gratis Wet'n Wild Lansmanı

Merhabalar,

Yine uzunca bir ara verdim farkındayım ama gerçekten son zamanlarda çok fazla yoğunluk yaşıyordum. Ama artık bloğuma tüm zamanımı ayırmam gerektiğinin farkındayım, umarım daha çok sizinle olabileceğim ^.^

Hafta içi çarşamba günü Gratis Nişantaşı Hardal Kafe'de Wet'n Wild lansmanı gerçekleştirdi. Sanırım 20-25 blogger vardık o gün orada, hem yeni kişiler tanıdım bu lansman sayesinde hem de tanıdığım kişileri tekrar gördüm. Gerçekten her şekilde çok verimli geçti. Özellikle Lensmakyaj ile tanıştığım için çok mutluyum :)

Bu yazı bol fotoğraflı olacak, öncelikle bunu belirteyim. Dilerseniz Instagram'da #wetnwildgratiste hashtagi ile o gün neler paylaşıldığını görebilirsiniz.












O gün bizlere güzel makyajlar yapan Nurgül Kolukırık'ın intagram hesabına bakmayı unutmayın. Ellerine sağlık Nurgül'cüm!

Gratis ithalat sorumlusu Duygu Hanım'a da verdiği tüm bilgilerden dolayı çok teşekkür ederim.

Tüm Wet'n Wild ürünlerini mıncıkladım ve bir çok ürününe tekrar aşık oldum, teşekkürler Gratis:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder